sobota, 13 sierpnia 2011

Pragnienia szczyt.

Witam was gorąco ☺ Wróciłam przedwczoraj w nocy... Ciężko było się rozstać z pewną częścią osób, naprawdę ciężko... Do tej pory, jak o tym myślę chce mi się płakać. Dobrze, że mnie nie widzieliście w pociągu, kiedy nadszedł czas przesiadki większej części osób z Oazy... Najbardziej zapamiętam Kasię, Ducię, Kubę, Adama, Darię, Monię, Paulinkę, Tośkę i wiele innych równie świetnych osób!

Z początku wydawało się, że będzie wiało nudą. Nie pasowało mi (nie wiem, czy innym osobom też), że tak dużo czasu będziemy spędzać na modlitwach itp.. Okazuje się, że niepotrzebnie i niesłusznie się o to martwiłam lub byłam tym załamana - mimo, iż nie mieliśmy praktycznie wolnego czasu, to warto było! Atmosfera sama w sobie była świetna :) Ludzie wydawali się sztywni, aczkolwiek przy bliższym poznaniu niektórych osób zmieniłam szybko zdanie.

Nie wiem o czym mogłabym wam jeszcze napisać... Dlatego wstawię zdjęcia, których jest mało jak na razie, ale mam nadzieję, że choć troszkę przybliżą wam ten mile spędzony przeze mnie czas :)


 Z Madzią :)
 a. Magda:)


















Bieber, Adam, Marta, Julita, ja
Marta, Madzia, diakon, ja
Marta, Marek, ja
 Ducia
 kleryk Łukasz:)
 a. Natalia:)



Lecę spać, bo jutro rano na targ:D Miłej nocy!

22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia . Uwielbiam SGM i Bednarka < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia <3
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie! :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazroszczę1 ;)
    Cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham morze! I bandany też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że wróciłaś <3 , piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, ładne zdjęcia, ale co stało się Ci się w rękę, masz plasterek.
    + Kocham Twoje bikini <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczny strój i fajnie jesteś opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne foto.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie bolało :(
    Pamiętam, jak ja się przypaliłam żelazkiem jakieś 3 miesiące temu no i niestety wciąż jest blizna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz najfajniejszego bloga.Widać że jesteś bardzoo miła, anie to co ta marysia kujawska , co się chwali czerwony paskiem.Fajna jesteś i ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie zdj. <3
    I super, że wróciłaś nie mogę doczekać się postów.! :))
    Obserwujęę.! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. jejjj ile zdjęć. ;)
    Dodaje + zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy: jejku, jeszcze nigdy nie słyszałam tak miłych słów! O_o kim jesteś, jeśli można wiedzieć? napisz: 24420341:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super <3333
    Zgadzam się z anonimem :*
    dziękuje za wczorajszą rozmowe ! ♥
    dużo mi dała <3
    kocham cię ! : ***
    super fotki ;**
    i widze , że miło spędziłaś czas <3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! ;dd
    ładna jesteś ;))
    dodałam się do obserwatorów,też się dodasz?
    tylko na tym blogu,bo mam chyba z 10 : http://i-love-you-like-a-love-song.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚLICZNE Zdj . ;p
    http://natka-osobiesamej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super notka i zdjecia: *
    http://zyciezwyklejdziewczynyxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjecia!

    Fajne notki i blog :) Ja juz obserwuje i rowniez zapraszam do obserwacji mojego bloga. Jesli chcesz <3

    OdpowiedzUsuń