sobota, 17 września 2011

Siemka! Przepraszam Was, że tak długo nie pisałam, ale mam na to mało czasu. Praktycznie niewiele się zmieniło, także nie macie się o co martwić :)

W szkole jest fajnie. Niby mamy te mundurki, ale nie są takie złe, więc nie jest najgorzej. Co do klasy; musiałabym się strasznie rozpisywać, ale i tak zabrakłoby mi miejsca, gdyż są wspaniali. Owszem, niektóre osoby mnie nienawidzą z jednego powodu, co wiąże się z niesamowitymi plotkami, które nadzwyczajnie mnie bawią! :D Uznałam, iż nie będę się tym przejmować, a co! Przynajmniej wiem, że w moim życiu jest coś [?], czego oni nie mają.

Mieliśmy już testy na wstępie z trzech przedmiotów, aczkolwiek jeszcze nie wiem, jak poszło mi z matematyki i polskiego. Gdzieś w głębi duszy jest maleńka nadzieja, że nie poszło tak źle, ale czas zweryfikuje. Z angielskiego natomiast napisałam na 86 punktów na możliwe 90, więc jestem bardzo zadowolona :) Chyba jednak zrobię coś w życiu z tym językiem, przynajmniej na obecną chwilę tak mi się wydaje...

Problemy sercowe... Jakieś tam są, jakżeby inaczej ;] Wydaje mi się, że coś z tego może wyjść - don't stop believing! Przez tą całą sprawę nabrałam takiego optymizmu do życia, że nie uwierzycie :) Racja, nadal mam te swoje ''humorki'', aczkolwiek wiele się zmieniło. O tak, mogę tak powiedzieć...

Muzyczne nowości również są, a jak! Przez praktycznie cały sierpień nie miałam dostępu do internetu, więc tych nowych piosenek usłyszanych w radiu jest wiele ;] Cóż, nie starczyłoby mi czasu do końca dnia, abym je wszystkie opisywała i w ogóle, ale postaram się zrobić to z częścią;
Bas Tajpan - Świadomość:
Co prawda piosenki nie usłyszałam w radiu, lecz znalazłam całkiem przypadkowo na www.youtube.com. Osobiście uwielbiam tą piosenkę, choć z początku wydawała się być nudna... Piosenka opowiada o życiu. Prawdziwie opisanym, z prawdziwego zdarzenia; 16 kwietnia na ul. Poniatowskiego w Dąbrowie Górniczej doszło do brutalnej napaści. 30-latek ranił trzy osoby, chwilę wcześniej obrabował 17-letniego chłopaka. Zranione osoby to trzej mieszkańcy Dąbrowy Górniczej - Stanisław Góra, Tomasz Góra i Szymon Kępka, którzy stanęli w obronie napadniętego chłopaka. Wszyscy trafili wtedy do szpitala z obrażeniami jamy brzusznej. 

Gym Class Hereos - Stereo Hearts:
Pewnie słyszeliście tą naładowaną pozytywną energią piosenkę :) 

Lolita - Joli Garcon:
Bodajże francuska piosenkarka - piękna, utalentowana. Czego chcieć więcej? ;)

Eminem - Space Bound:
Uczuciowa piosenka, polecam! 

Swedish House Mafia - Save the World:
Przyznam się bez bicia, że kilka dni temu nie znosiłam tej piosenki! Nie wiem co mnie do niej w ostatniej chwili przekonało ;)

Selah Sue - This World:
To znacie na pewno! Po raz kolejny jestem wdzięczna reklamom za takie piosenki!

Kalwi&Remi - You and I:
Wiele osób mówi, że bez Amandy tej piosenki w ogóle by nie było. Jestem tego samego zdania! Szkoda tylko, że chłopcy spóźnili się z tą piosenką jakiś miesiąc... Mimo tego odwalili kawał dobrej roboty! Ponownie ;)

Sylwia Grzeszczak - Sen o Przyszłości:
O wiele lepsza piosenka od Małych Rzeczy :) Zdecydowanie polecam!

DJ Antoine feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez:
Niesamowita, wakacyjna, typowo do zabaw! Co o niej sądzicie? ;)

Karmin Shiff - Bamba Loca:
Mało kto ją zna. Tak jak w przypadku Bas Tajpan'a, natknęłam się na nią przypadkiem. I wcale nie żałuję :)

Kayah - Za Późno:
Kayah... Nie lubię jej jako osoby. Być może to przez inne pokolenie, które teraz panuje... Piosenka natomiast na +! Super się ją śpiewa ;)

To chyba wszystkie nowości... Przepraszam, że tak Was nimi zawaliłam, ale kompletnie nie mam pojęcia o czym Was poinformować. Za dużo się teraz dzieje i mam straszny mętlik w głowie. Mimo tego próbuję się uśmiechać :) 


Trzymajcie się! Spróbuję napisać do Was jutro :)
PS Biorę udział w konkursie u Honey (http://www.honorata-skarbek.com/2011/09/deezee-konkurs.html). Was również tam zapraszam, do wygrania wybrane przez siebie buty od DeeZee! 

12 komentarzy:

  1. Nam na szczęście wycofali w tym roku mundurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your blog ! And the header !
    Love S.

    Check out our Blog
    http://secretfashionlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, nie warto się przejmować. ;)m głowa do góry i do przodu!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja uwielbiam tą piosenke Eminema ♥ Pokaż zdjećie tego mundurka jakie macie w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na Giveaway na moim blogu- do wygrania bon na zakupy w zagranicznym sklepie internetowym (wysyłka gratis) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka nie jest obowiązkowa, także spokojnie mozesz wziac udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia. :**
    świetne piosenki . :) o tak! pozytywizm to jest coś czego czasami strasznie mi potrzeba. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, niektore utwory naprawde okej :D

    pewnie, usmiechaj sie jak najczęściej:*

    kochana zapraszam - konkurs u mnie, mozna wygrac dowolny flakon perfum i nagrody dodatkowe!

    i jakbys chciala mi pomoc, mozesz zaglosowac na moje zdjecie w konkursie Levisa - link w poscie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej , prawie wszystkie Twoje piosenki znajdują się
    na mojej playliście <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń