poniedziałek, 31 października 2011

Smells like teen spirit.

Cześć, moje drogie Panie! Jak Wam mija długi weekend? Ja co prawda nie mogłam go nazwać długim, gdyż byłam dziś w szkole, aczkolwiek lekcje były 'lajtowe', więc tak źle nie było. Dodać do tego 5-godzinny zlew ze wszystkiego (z nauczycielami również) i zero pracy domowej także nie pozostaje mi nic więcej, tylko się cieszyć!
Powiem szczerze, że któregoś pięknego dnia, kiedy to nie kontaktowałam się z Wami, naszły mnie myśli o końcu bloga. Dobra, przesadziłam- może nie tyle o końcu, co o przestaniu udzielania się tutaj. Przestaniu kontaktowania się z Wami. Z osobami, które tak na prawdę wprowadziły mnie w 'dorosły' świat, które tak na prawdę przejmowały się tym, co tu piszę. Jesteście ze mną niezależnie od Waszego lub mojego humoru, który ostatnio zbyt często się zmienia. Nie wiem jak mam Wam za to dziękować. Co prawda, nie zrobiliście niczego tak istotnego, abym była Wam wdzięczna, aczkolwiek to DLA WAS postanowiłam nie przerywać tego, co kiedyś zaczęłam. Co kiedyś postanowiłam robić bez względu na wszystko i wszystkich. Co kiedyś postanowiłam zacząć i ciągnąć do upadłego, choćby nie wiem co się działo. Wróciłam. I mam nadzieję, że na długo.
U mnie wszystko w jak najlepszym porządku. Nawet nie wiecie jak się ostatnimi czasami z wszystkiego cieszę! Dosłownie- z ocen, z każdego dnia, z tego, że jesteście ze mną, z tego, że mam przyjaciół, kochającą rodzinę. Chyba zaczynam rozumieć, co tak na prawdę znaczy ŻYCIE. Nie ukrywam, iż jest mi również lżej od pewnego czasu. Wszystko za sprawą SZEFA, który gdzieś tam nad nami czuwa, który dał nam życie. Zaczynam zauważać, jakie to piękne...
Od wczoraj natomiast mam ponownie niesamowitą manię na gitarę! Ponownie mam ochotę na niej grać, ponownie mam ochotę śpiewać, ponownie mam ochotę COŚ z tym robić. Niesamowite, ile pewne spotkania i całkowita zmiana poglądu na otaczający nas świat, potrafią zmienić. Jestem pod wielkim wrażeniem, na prawdę.
Dziś Halloween. Jak go spędzacie? Wybieracie się gdzieś z paczką znajomych? Ja spędzam to 'święto' w domu. Postanowiłam nie angażować się w takie uroczystości. Dlaczego? Na to pytanie powinnyście znać odpowiedź, biorąc pod uwagę to, że jestem Katoliczką. Tak jak pisałam powyżej, moje poglądy się zmieniły. Całkowicie. Mimo tego jestem z siebie dumna. Pod każdym względem.
Obiecując w miarę częste wpadanie do Was z nowinkami, uciekam delektować się brzmieniem mojej gitary. Trzymajcie się cieplutko, Kochane! I miłego wieczorku.


18 komentarzy:

  1. ' mi leci strasznie szybko . ;c
    Śliczna fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Cześć, moje drogie Panie!'' ?! This Is ... full dyskryminejszon.

    W sumie to zawsze myślałem, że moim SZEFEM jest proboszcz...

    Nie wyświetla Ci moich nowych postów na blogrollu.

    Pzdr. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za komentarz, to było rysowane w styczniu, a teraz w ogóle nie rysuję..

    OdpowiedzUsuń
  4. ` cieszę się , że chodzimy na te spotkania. sądzę , że jednak dają nam coś czego potrzebujemy. <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. I AM A NEW FASHION BLOGGER FROM INDONESIA, LIVING IN SINGAPORE.
    I LOVE YOUR BLOG,AND YOU AS WELL ! ! I AM NOW FOLLOWING YOUR BLOG,YOU CAN CHECK IT!! IT WOULD BE AN HONOR IF YOU FOLLOW MY BLOG BACK:

    seekthesleek.blogspot.com
    if you follow my blog:
    - I WILL BE ACTIVE ON COMMENTING YOUR POSTS
    - I WILL RECOMMEND YOUR POSTS TO GOOGLE
    - I WILL SHARE YOUR POSTS TO MY TWITTER : @TIODANG
    PLEASE LET ME KNOW YOUR TWITTER ACCOUNT, SO I CAN MENTION YOU IF I SHARE YOUR POST TO MY TWITTER,
    AND FEEL FREE TO MENTION ME IF YOU WANT ME TO READ YOUR LATEST POST & LEAVE A COMMENT.
    LIST ME ON TWITTER , SO I WILL KNOW U'RE MY FOLLOWER
    -YOU CAN ADD ME ON FACEBOOK IF U WANT, I WILL ALWAYS CONFIRM MY FOLLOWERS

    (PLEASE TELL ME IF IT SAYS THAT I HAVENT FOLLOW YOUR BLOG, SOMETHING IS WRONG WITH MY BLOG RECENTLY, BUT IF IT'S FIXED, I WILL FOLLOW U AS SOON AS POSSIBLE)

    OdpowiedzUsuń
  6. you look so happy in your pic there :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooooo, na studiach to oczywiście kwestia przyzwyczajenia :) co do notki- piosenkę bardzo lubię, a Halloween to jedno z najlepszych świąt- mimo, że niepolskie- traktuję je jednak jak dobrą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcie ! :] :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twoje wykonanie w poprzedniej notce!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne foto :)
    Zapraszam do mnie po długiej nie obecności

    OdpowiedzUsuń
  11. ` mhm. sądziłam, że idziesz z laskami ze swojej szkoły...

    OdpowiedzUsuń