poniedziałek, 3 października 2011

Witam w pierwszy poniedziałek października! Popatrzcie, minął już miesiąc nauki, o ile można to tak nazwać, bo jak na razie nie ma zbyt wielkiego ''wysiłku''. Powiem Wam, że jest pozytywnie. Wreszcie czuję się wyśmienicie! Dziękuję Wam wszystkim za słowa otuchy pod ostatnim postem oraz miłe słowa na temat mojego cover'u. Podejrzewam, że następny pokaże się w weekend, ale wszystko się okaże w najbliższym czasie.

W sobotę byłam na wycieczce w Warszawie. Musiałam wstać o 4:50, co graniczyło z cudem, ale dałam radę! Tak jak mówiła O. - zakochałam się w naszej stolicy. Mimo tego, że 1-dniowa wycieczka to za mało na zwiedzenie wszystkiego, to z miłą chęcią bym tam wróciła! Mam nadzieję, że będzie do tego okazja...

Wczorajszy dzień spędziłam w C.H. Pogoria z O., gdzie znacznie długą część czasu spędziłam w Empik'u na przesłuchiwaniu płyt, które mnie interesowały, a których niestety nie było w sklepie. Teraz czekam jedynie na wiosenną premierę płyty Bas Tajpan'a, która na pewno będzie świetna! Nie powiem, że chętnie przygarnęłabym do siebie również płytę GrubSon'a, ale kasy jak na razie brak. Na szczęście rodzice wprowadzają od jutra obowiązki domowe, za które co tydzień będziemy dostawać 5 zł, także po miesiącu czasu będę miała 20! Może i nie jest to wielka suma, ale na dobry początek, zawsze coś.

W szkole jak najbardziej pozytywnie i co śmieszne chce mi się tam jeździć! Nie czuję urazy do lekcji, choć bez niektórych byłoby jeszcze lepiej! Z chłopakami również się układa. Nie ukrywam, że strasznie mnie to cieszy. No nic, przepraszam Was, ale będę kończyć. Spróbuję tu wpadać jak najczęściej, aczkolwiek tylko w weekend. Trzymajcie się cieplutko, Kochani!





18 komentarzy:

  1. Nowa notka ! ;**
    oj. bo twój cower był wspaniały ! <33
    nwm czy dobrze napisałam bo piszę na szybko . ;*
    Ponieważ mam do ogarnięcia mnóstwo blogów .
    A muszę je wszystkie przeczytać i dać komentarz ! ;* ajć nie mogę się doczekać soboty z tb <3
    kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię East West Rockers:).
    Ojj, kto nie ma wycisku ten nie ma! Ja mam od pierwszych dni września:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ` wiktoria. ;*
    no to cieszę się , że wszystko okay.

    OdpowiedzUsuń
  4. mm gofry ! <3
    u mnie post w którym możesz zadawać pytania, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam EWR! Byłam na koncercie ; )
    Co do Warszawy , gdybym miała jak jeździłabym co tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaa EWR!

    Zapraszam do siebie
    jasicastyl.blogspot.com

    Obserwujemy"pisz"

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz ;**
    Pizzaaa <3333

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję ;) mmmm goferek ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też na szkołę nie narzekam ;) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki pyszny gofr, przeurocze zdjęcie! Ja nigdy nie byłam w stolicy ale chętnie się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie tu u ciebie bardzo ;)
    bede sledzic twojego bloga wiec obserwuje i licze na to samo z twojej strony ! :**

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie gdzieś jeszcze znajdziesz ;) chociaż ja kupiłam na wyprzedaży po lecie, nie wiem czy na sezon zimowy gdzieś jeszcze będą :(

    OdpowiedzUsuń