sobota, 26 marca 2011

Poznaj moje życie. :)

Witam was wszystkich. :) Mam na imię Paulina, ale znajomi mówią mi Paula lub Pinka. ;) Na tym blogu mam zamiar opisywać wam moje życie, nowinki, zdjęcia, klipy, które mnie zachwyciły, ciuchy itp :) Mam nadzieję, że będzie wam się tu podobało. Jest tylko jedno 'ale', a mianowicie: będę się tu pojawiać tylko w weekend. W dniach roboczych nie mam niestety czasu. ;< No to zaczynam :
Tydzień temu kupiłam sobie kurteczkę, bardzo fajna :) Zdjęcia nie będę umieszczać, no chyba, że ktoś będzie chciał :) We wtorek na konkursie Małych Form Teatralnych zdobyliśmy 1 miejsce aż w 3 kategoriach! Dziękujemy bardzo, bo to wiele dla nas znaczy, zwłaszcza, iż kończymy w tym roku edukację w tej świetnej szkole. Macie link gimnazjum, do jakiego się wybieram: http://gim16.com.pl/ co o niej myślicie? ;) Piszcie koniecznie ;d dziś sprzątanko, nauka, a po południu dwór z wariatami <3 napiszę wieczorem, a teraz wrzucę tu klip piosenki i zdjęcie naszej grupy teatralnej :



3 komentarze:

  1. Jaką ja mam minę.. o fuck ! ; * haha. :)
    ładną masz kurteczkę . ;) Mhm.. też miałam tez wygląd bloga.. kiedyś . ^ haha . ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :**
    Przy tej piosence zawsze się rozgrzewam na tańcach super jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Superr...no zazulka też mi się ta nutaaa podoba ! xD

    Fajny blog ;**

    OdpowiedzUsuń