niedziela, 27 marca 2011

poznaj moje życie :)

witam was, kochani <3 jak wam dzionek minął? ;d mnie bardzo fajnie :) na 'wycieczce' ze scholą było mega śmiesznie i wgl super! <3 chcę więcej takich dni, no ale wakacje się zbliżają, a tam to dopiero odpał będzie :)) za niedługo być może powstanie blog Oazowy, także jakby co to dam wam znać ;) zdjęcia będą dopiero w sobotę. przepraszam was, ale Ewelinka nie ma ich na laptopie, tylko na kompie :) jutro dam jej pendrive'a i będzie git ;d mamy też filmiki w sprawie tajnego śledztwa; akcja działa się na zalanych. za nami szli oczywiście zajezdniaki: Wilu chyba i ktoś tam jeszcze ;) przynajmniej tak mi Kamil powiedział :) nie mam już o czym pisać.. ;c wybaczcie mi. będę kończyć - wpadnę w sobotę lub może trochę wcześniej. miłego tygodnia, buźka :*:*

7 komentarzy:

  1. Nie Wilu, tylko Mały i Wojo. Haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nie idź.. haha. ^ <3 Nie , nic nie mówiła . <3 Również KOCHAM . <3;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham SGM Oni są po prostu genialni.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wam za ten super spacer :**
    Przepraszam ale nie miałam tych zdjęcia ale na jutro ci załatwiem na penie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na ich koncercie ( SGM ) meega energia ! :D

    OdpowiedzUsuń