środa, 30 marca 2011

Poznaj moje życie. :)

Dobry wieczór wszystkim. :) Jak wam minął dzień? Mój był udany, nie powiem. :D Funkcjonuję już całkiem normalnie, jutro idę do szkoły, także jest good! Po południu przyszła Martuś z lekcjami, szkoda tylko, że nic z nich nie rozumiem. Jutro będę chodzić po paniach, aby mi wytłumaczyły. Za niedługo mam pizzę, więc wieczór będzie meeeega wyborny. <3 O 19 coś wróciłam z angielskiego. Następna 5 zdobyta, oh yea! Uczenie się tam jest łatwe; wszystko dobrze wytłumaczone, sprawdziany łatwe, prace domowe również. Żyć nie umierać normalnie. :D Jutro jest kartkówka z przyrody ze skali i kierunków. Umiem, także ok. :) Jutro jadę do szpitala do dziadka. Coś czuję, że będę miała trudny dzień, ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. Lecę się spakować i umyć na rodzinkę.pl. Kocham ten serial. <3 Następnie ycd i do spania, bo jutro trzeba wstać o 6.30. Miłej nocy, buziaki.

Wasza Paula. :*

7 komentarzy:

  1. Oj . jak ja nie lubię szpitali . ;C <3
    Miłego wieczoru . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No brawo. Paulinka idzie do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  3. ` . Miałabym do Ciebie małą prośbę . :) biorę udział w konkursie.. u Poppy . http://officalblogpoppy.blogspot.com/ Czy mogłabyś ją zacząć obserwować.. i napisać , że to ja Ci ją poleciłam ? : * Byłabym Ci baaaardzo wdzięczna ! :) Pozdrawiam . psychiczniexzakochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :) Jestem tu nowa, zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń