wtorek, 5 kwietnia 2011

Poznaj moje życie. :)

Witam was po długiej przerwie. <3 Udało mi się wpaść na kompa, ale zaraz może na dwór wyjdę. :) Mój dziadek jest już po operacji, właśnie dziś wrócił do domu. Nie może jeszcze co prawda wszystkiego jeść, ale lepsze to niż nic. ;) Przez ten tydzień chyba nic takiego się nie wydarzyło. W piątek pisaliśmy kartkówkę z historii, ale co dostałam dowiem się dopiero w czwartek lub piątek. Z tego co kojarzę, to miałam wszystko dobrze, także mam nadzieję, że będzie 5! W weekend spałam u babci. Fajnie było, przynajmniej nie siedziała sama w pustym domu. :) Oczywiście wieczorem zasiadałyśmy o stałej porze przed telewizorem i oglądałyśmy teleturnieje muzyczne czy coś tego typu. W piątek ''Kocham cię Polsko'', w sobotę ''Bitwę na Głosy'' (moim zdaniem jest wielką pomyłką, że odpadła Natasza, ale cóż; life is brutal), a w niedzielę to już byłam w domu. W sumie też oglądałam. XD Wipeout i X-Factor. <3 Jeej, Czesław jest normalnie niesamowity! Wpadło mi do głowy, że może posłucham jego piosenek. Być może coś mi wpadnie w ucho. ;D Wczoraj też nudy... Był stres i to wielki, ale już po wszystkim. Mam tylko nadzieję, że jakoś to wyjdzie. Przynajmniej żebym miała te 30 pkt, to już  by było ok. Chociaż nie obraziłabym się gdyby było więcej. ;D Siedzę sobie teraz, ściągam nutki jakieś, a po południu do McDonald'a z Oleśką. <3 Wpadnę może wieczorem. Jutro na ręczną. ;D Miłego dnia. ;*

Wasza Paula :)

7 komentarzy:

  1. Pewnie że dodam :) dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ;) Podziwiam Cię , że potrafisz pisać o swoim życiu. Jestem tu prxypadkiem i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesław jest faajny ; * Hahah xD
    Pozdrów dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, niestety boli...
    Dziękuje;*
    No pewnie, skoro masz sie czym pochwalic to super

    OdpowiedzUsuń
  5. No mógłby nikt nie odpadać . ;) hehe.. no Czesław jest boski. Fajnie gada ! : D haha . :**
    Taa.. będziesz miała 30 punktów. ! :) Wierzę w Ciebie . ;] <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog:)
    wpadnij na mojego www.asiajde5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥i jak ci poszło na zawodach ?. też oglądam bitwe na głosy♥

    OdpowiedzUsuń