sobota, 9 kwietnia 2011

Poznaj moje życie. :)

Cześć! Jak się czujecie? W końcu weekend, prawda? :) Przepraszam, że przez tydzień do was nie wpadałam. Brak czasu, zdecydowanie. Wydarzyło się wiele - może niezbyt ciekawe rzeczy, ale jak dla mnie bomba! W środę były zawody z ręcznej, co już wiecie. Mamy 3 miejsce. Nie uwierzycie; zabrakło nam TYLKO jednego punktu, aby wejść do półfinału... Wszystkie taki załamane byłyśmy, że masakra. No, ale pocieszenie było, bo poszło nam o wiele lepiej niż na siatce z czego się ogromnie cieszę, bo od początku myślałam, że będziemy najgorszą drużyną na tych zawodach, hehe :) Potem miałam angielski. Dobrze, że ogarnęłam przed wyjściem słówka, bo była kartkówka. Dostałam 5, także oksik. ;) Od września będę więcej za niego płacić, co wiąże się oczywiście z większą ilością godzin nauki. Jakoś to przeżyję, a co! ;> Byłam w sklepie kilka dni temu i kupiłam dwie płyty :) Jedną dla taty na urodziny, a drugą dla siebie :) (macie na dole zdjęcie) Jestem bardzo zadowolona z Honey. Może i nie jest o niej najgłośniej, ale wierzę w nią i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wyda płytę. :) Chciałabym ją kiedyś spotkać, ale to takie moje malutkie marzenie. Może się spełni :)) W czwartek chyba nic takiego nie było. Nudy straszne... -.- Wczoraj w szkole ok, matmy dodatkowej już nie mamy. Coraz bardziej czuję te klimaty wakacyjne, tylko pogoda mogłaby być ciut lepsza :) Po południu dni otwarte w 16. Najpierw oprowadzenie przez kuzynkę Dżeli - Marlenę, którą bardzo serdecznie pozdrawiam. ;* Było świetnie, być może tam wyląduję z dziewczynami aby kontynuować naukę :) Już niedługo zakończenie... Będę ryczeć, ale porobię zdjęcia z wariatami (czyt. moją klasą ;D) Mam nadzieję, że chociaż na ulicy będziemy się widywać, mówiąc sobie zwykłe 'cześć'. Niby 5-literowe słowo, a tak cieszy. ;D W drodze powrotnej nas jacyś kolesie zaczepiali w autobusie. ;o Długa historia, opisze może kiedy indziej. ;d Dziś planuję wyjść na dwór z Olą może. <3 Jakieś foty będą na pewno! Lecę, do następnej. Miłego dnia!
Wasza Paula ;)

To są te płyty, o których wspomniałam na górze :)
http://www.youtube.com/watch?v=lAhHNCfA7NI <3

3 komentarze:

  1. No tak ' cześć '... mam nadzieje , że nie zapomnimy o takim wyrazie . ;) Wbijam do Ciebie i razem posłuchamy . <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje 3 miejsca :)))

    OdpowiedzUsuń