niedziela, 10 kwietnia 2011

More.

Dzień dobry!

Siedzę sobie popijając zimne kakao. Od dłuższego czasu nie mam ochoty na ciepłe. Śniadania nie jadłam, więc trzeba będzie coś wykombinować, chociaż szczerze mówiąc za niedługo będę mieć pewnie obiad. Do kościoła też nie poszłam. Zwyczajne lenistwo i tyle... Nie to żebym miała ustawiony budzik, ale go wyłączyłam, hehe.

Plany na dziś? Jeśli wszystko wypali to pizza z dziewczynami, a jak nie to może spacerek z M. W każdym bądź razie jakieś fotki na pewno będą, obiecuję! Przy takiej pogodzie nie ma mowy o siedzeniu w domu, więc jeśli macie jakieś plany to je realizujcie!

Wczoraj dowiedziałam się, że będę miała 'sesję' z M. Dla mnie najlepiej by było we wtorek, bo w poniedziałek i środę mam angielski, także odpada. Parku Sielecki - czekaj na nas, haha! Coś czuję, że ten tydzień będzie mega. ZERO stresu czy jakichkolwiek wątpliwości :) Też tak macie?

Lecę coś pokombinować z dzisiejszym out-fitem, jak coś będę mieć to wrzucę wam fotki.

Miłego dnia, buziaki!

2 komentarze: