niedziela, 22 maja 2011

Bigger.

Cześć! Wiem, miałam napisać wczoraj - przepraszam. Nie miałam czasu... Na festiwalu było wyśmienicie! Chciałabym tu podziękować po raz kolejny Patrycji, która z tego co czytałam, trzymała za mnie kciuki. <3 Czekałam co prawda w tym upale 1,5 godziny na swój występ, ale opłacało się. Z tego co wiem, wyszło mi fajnie. ;) Przepraszam was, ale nie wstawię filmiku... Mam niby dwa, ale jeden strasznie zekształca mi głos, a drugiego nie da się w ogóle odtworzyć. Może będziecie mieli szansę mnie kiedykolwiek usłyszeć, haha. :D Po południu rodzice poszli na działkę, siostra na urodziny i takim oto sposobem zostałam sama w domu. Dziwię się, że nikogo u mnie nie było - niemożliwe normalnie! ;P W sumie to przydałby się wczoraj ktoś taki... Kto by mnie pocieszał i rozśmieszał jednocześnie. Dochodzi 18, zaczęłam chodzić po domu jakbym była chora psychicznie. Wyszło na to, że końca świata nie było, a ja spędziłam niezapowiedziany wypad do Oli wyśmienicie! Dziś była rocznica I Komunii Świętej mojej siostry. Z tej okazji przyjechała babcia z dziadkiem, był przepyszny obiadek, wiele śmiechu, śpiewu i kasiorka! :D Wreszcie kupię sobie jakieś ciuszki, a resztę wezmę na wycieczkę :) Poluję na spodenki z New Yorker'a, takie w kwiatki. Świetne! Do sklepu jadę chyba jutro, albo w piątek. Nie powiem, że wolałabym jutro, bo jeszcze mi wykupią, a wtedy będę zła :D Po południu spotkałam się z Darią. Dziękuję. <3 Teraz jem tosty, słucham muzyki, piszę na fs i gadu. To tyle z mojego weekendu. Przepraszam, że tak nadzwyczaj mało, ale w weekend nie ma niczego ciekawego na moim osiedlu. Właśnie: szczęścia dla Marci i Angeliki. :) Wpadnę w czwartek albo piątek. Się zobaczy. Lecę oglądać rodzinkę.pl, do usłyszenia!

7 komentarzy:

  1. Supr śpiewałaś !
    A właśnie ja moge być taka osobą co cię rozśmiesza i pociesza zarazem ??;>
    kocham ! :**
    Nie przejmuj się : *

    OdpowiedzUsuń
  2. eh,szkoda ,że nie będzie filmiku :))
    Upaał!:D
    hah. Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu , 1.5 godziny . ;c Biedna Paulina . : * Jak kupisz spodenki to wstaw fotkę . <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazulkaa: dziękuję :* możesz, możesz :) ja ciebie również :*
    Kaśka.: oj tam :D dziękuję :)
    olciaaaczek ; *: pewnie, że wstawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bym chciała umiec Cię pocieszyc i rozśmieszyc jednocześnie ^^ <3;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ` . wybacz, że ciebie nie wyróżniłam ! :D ale czuj się wyróżniona ! :** <333 ♥ i tak ciem kocham . <3 i dziękuję . ; ))

    OdpowiedzUsuń