piątek, 20 maja 2011

How do you love someone?

Witam. Na wstępie chciałabym strasznie podziękować osobom, które twierdzą iż jestem ładna. Z całym szacunkiem, ale idźcie do okulisty. :) Druga sprawa: osoby zainteresowane moim jutrzejszym występem zapraszam o godzinie 11:00 do parku sieleckiego! Szkoda, że Patrycja(pysiam122) nie mieszka w moich okolicach. Przydałaby mi się taka osoba w życiu. Dziękuję, że jesteś mimo tego, że znam cię tylko z bloga! <3 Chciałabym również podziękować Oli. Za to, iż mnie wspierasz w najtrudniejszych dla mnie chwilach. Za to, że ciągle przy mnie jesteś. Za to, że potrafisz ze mną wytrzymać, bo wbrew pozorom jest to najtrudniejsza chwila! Za ten nasz śmiech, za maltretowanie mojego chomika (jeśli zdechnie, to będę cię osądzać :D). Za to, że jesteś.  Nie wytrzymałabym bez ciebie w tej codzienności.
Przepraszam was za to. Musiałam podziękować ważnym osobom. Co prawda jest ich o wiele więcej, ale to tym właśnie dziewczętom najwięcej zawdzięczam. Co sądzicie o jutrzejszym końcu świata? Powiem szczerze, że nie wierzę w takie gadanie. Jestem święcie przekonana, że to, co nas czeka wie tylko nasz stwórca - Bóg. Z drugiej strony panuje we mnie ten strach, że mogę to wszystko stracić. Tak wiem, w poprzedniej notce narzekałam na własne życie ale mimo tych kłopotów, które chyba każdy z nas ma, nie chciałabym aby się już skończyło. Piosenka na festiwal wybrana, ciuchy także. Jestem w pełni przygotowana na jutrzejszy występ, o ile można to tak nazwać. :) Czy jest jeszcze coś ciekawego, co wydarzyło się w ciągu ostatniego tygodnia? Myślę, że tak. We wtorek odbyły się zawody z siatkówki plażowej. Były w gimnazjum 9, więc mieliśmy blisko. :) II miejsce zdobyliśmy, z czego każdy się cieszył. Dla mnie wielkim szokiem była wygrana z SP 20, która zawsze nas w czymś pokonywała. Co prawda mieliśmy dogrywkę, ale okazaliśmy się jednak lepsi.
Strasznie nie chciało mi się jechać na dzisiejsze zawody LA. Byłam pewna, że nic nie zajmę - takie moje szczęście. Trzymał ktoś kciuki? Jeśli jest choć jedna taka osoba, to strasznie dziękuję. Przydały się - 2 miejsce mam, ha! Jestem z siebie mega dumna. :) Przydały by się kciuki na jutro rano, z dwóch powodów. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Postaram się jutro opisać cały przebieg akcji, wstawić jakiekolwiek zdjęcia i filmik, o ile takowy będzie. :) Do usłyszenia ponownie!
PS Nie mam żadnych nowych zdjęć, przepraszam. Muzyka będzie, oczywiście! :)

10 komentarzy:

  1. Masz chomika ? ;o Wstaaaaw fotki . <3 Piosenka świetna . : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tam tańczę trzymam za cciebie kciuki i także zapraszam !:**
    I piosenka fajna !:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥ jesteś śliczna ! więc chyba Tobie kochana przydałoby się okulary byś spojrzała w lustro i uświadomiła sobie, że każda kobieta ze względy na wszystko, jest śliczna !.
    ♥ ja też żałuje że nie mieszkam bliżej :( i ja również Ci dziękuje ;*
    ♥ co będziesz jutro pokazywała ?:)
    ♥ ja 3małam za Ciebie kciuki ! :D no i oczywiście trzymam też za jutro, jeśli masz możliwość zrobienia jakiś zdjęc lub nagrać filmik to ja chętnie bym zobaczyła. Przynajmniej poczuje się jakbym tam z Tobą była :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak , w domu . : * Oj tak , wszyscy ją 'kochają' ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki . Mam 14 lat , (można powiedzieć że 15 rocznikowo ) ; d

    OdpowiedzUsuń
  6. ` . Mmm . ;* Twój chomiczek jest ŚLICZNY i taki kochany . <33 Super zaśpiewałaś ! :* KOCHANA ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciebie też kochana <3 Love ;**
    Antoś przeżyje xd
    Ola <3

    OdpowiedzUsuń
  8. aj.Fajny blog :D:D
    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo dobrze . <3
    A tobie ?? : *

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń