niedziela, 15 maja 2011

Starry eyed.

Wiecie co wam powiem? Stęskniłam się. I przepraszam za to, że tak długo do was nie pisałam chociaż i tak wiem, że nikt tego nie czyta. Opisywanie wszystkich dni, kiedy mnie nie było zajęłoby mi wieczność dlatego też opiszę wam tylko nowości! Co prawda nie wiem od czego zacząć. W życiu mi się wszystko psuje żeby grzecznie powiedzieć... Nie wiem co mam ze sobą zrobić, chodzę po pokoju, słucham muzyki, czytam książki. Tak, zamknęłam się w sobie. Ot powód długiej przerwy na blogu. Oceny w szkole nawet ok, choć powiem, że ten tydzień był strasznie pechowym tygodniem. Mam cichą nadzieję, że nie wyjdę z 3 na koniec. Oby była ta 4... Ta jedna lub dwie 4, bo do końca nie jestem pewna jak będzie. Aktualnie jestem poza połową 'Zaćmienia', mam nadzieję, że dziś skończę. Jutro wzięłabym się za 'Przed Świtem' i możliwe, iż bym się wyrobiła do 10 czerwca. No nic, nie będę gadać, tylko czytać. Wczoraj byli u mnie znajomi, fajnie było. Wakacje zaplanowane,     dnie do końca wakacji również, więc nic tylko odliczać! 17 idziemy na turniej piłki siatkowej do gimnazjum nr. 9, 20 zawody LA, na które muszę jechać (nie wiem po co, skoro nic nie zajmę -.-), 21 festiwal (SERDECZNIE ZAPRASZAM NA MOJE 'ŚPIEWANIE'. Jeśli chcecie posłuchać oczywiście. Będę tam od 10, ale nie wiem o której dokładnie będzie mój występ. Dam znać) w parku sieleckim, 22 spotkanie z Darią, 27 koncert BT, a 28 festyn w gimnazjum nr. 9. Znów tam zawitam, ale tylko ze względu na moją kuzynkę, która będzie tańczyć z grupą ze szkoły tanecznej. Od 20 maja mogą pojawić się wyniki egzaminu 6-klasisty. Nawet nie potraficie sobie wyobrazić, jak strasznie się boję! Depresja podwójna, bo dodać do tego moje problemy, to apokalipsa normalnie... W sumie to nie powinnam się tu nad sobą użalać, ale teraz mi lżej. Co robię teraz? Piszę na gadu z Martą i Smalem. Wy to potraficie na duchu podnieść, dziękuję. Dodam teraz zaległe zdjęcia, które robiłam daawno temu! Potem muzyczka, a ja lecę czytać książkę. Miłego wieczoru!

















































8 komentarzy:

  1. Jeeej . Jakie cudowne fotki !! <333
    Ciekawy masz ten maj . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z Ciebie słodziak :$ <3333
    - Ja czytam :))
    - Powodzenia na turnieju
    - Chętnie posłuchałabym jak śpiewasz :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia , ładnie się uśmiechasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jestes! zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te białe okulary mnie prześladują :) chcę takie ale żadne mi nie pasują ;/

    OdpowiedzUsuń