sobota, 28 maja 2011

Bohaterowie cyberświata.

Cześć! Jak wam życie mija? Mnie bardzo pozytywnie. Jest wiele zdjęć, filmików (ale nie wiem, czy da się je tu wrzucić) i przeżyć, którymi chciałabym się tu z wami podzielić. Bodajże we wtorek byłam z Olą w sklepie z zamiarem kupna moich wymarzonych spodenek. Kiedy tylko zobaczyłam cenę, od razu mnie do siebie zniechęciły. Nie będę przecież wydawać 80 zł na jakieś szmaciane spodenki, które taniej mogę kupić dajmy na to na targu! Po udanych zakupach (bluzki i bransoletki) wróciłyśmy na pieszo!


 Taką oto bluzkę sobie kupiłam :) Podoba się?


 Nie idzie się długo, ale po 3 godzinach chodzenia po sklepach i spacerku powrotnym idzie dostać zakwasów. Na szczęście mnie to ominęło, być może jestem już przyzwyczajona do takiego chodu. Weszłam na godzinkę do Oli. Porobiłyśmy zdjęcia: 














i uczyłyśmy się polskiego. Dyktando trudne nie było, więc 5 zgarnęłam! Teraz to mam szansę na 5, zdam jeszcze książki i będzie git! W czwartek były ostatnie zawody, na których nagrodą były medale. Jak to ja, oczywiście nic nie zajęłam! W sumie to nie mogę narzekać, bo poprawiłam swój czas, więc jestem szczęśliwa. Wczoraj... Niesamowity dzień, niesamowite emocje, niesamowity przekaz! (czyt. koncert Bas Tajpan'a) Polecam go pod każdym względem: śpiew, wizerunek, UCZUCIA i to, jakim jest człowiekiem. Wydaje się, że jest nałogowym palaczem i jakimś narkomanem, bo niektóre piosenki są o legalizacji. Osoby, które mają o nim takie zdanie, serdecznie pozdrawiam. -.- Nawet nie wiecie jaki on wysiłek włożył w swój koncert. Gdybym miała do wyboru dzisiejsze ognisko lub ponowny byt na jego koncercie, zdecydowanie wybrałabym koncert! Mówcie co chcecie, ale oświadczam GENERALNIE i DEFINITYWNIE, że jest to mój idol pod każdym względem, O! Plany na dziś? Ognisko u Madzi. Mam nadzieję, że z taką ekipą, jaką mam nadzieję, że będzie, będzie świetnie! Aparat oczywiście wezmę ze sobą także możecie się przygotować na jakiekolwiek zdjęcia :) Jutro moja siostra wyjeżdża na Zieloną Szkołę. Tej to dobrze, bo generalnie ma już wakacje! Oby im tylko pogoda dopisała. 2 i 3 czerwca nocuje u mnie Ola także będzie masa śmiechu, zdjęć i wszystkiego innego! No a za tydzień mam wesele, ale chyba nie pójdę. Nie chcę tam siedzieć sama... Tymczasowo idę zająć się sobą, bo przecież nie mogę całego dnia przed komputerem przesiedzieć! Na koniec wrzucę link z filmikiem z koncertu Bas'a oraz tytułową piosenkę :)  A wy? Jakie macie plany na dziś? Jaka u was pogoda? ;) Trzymajcie się, see'ya!
http://www.facebook.com/video/video.php?v=213279295369032&notif_t=video_processed





8 komentarzy: