czwartek, 14 lipca 2011

Dirty picture.

Siemka! Wpadłam, aby poinformować was o tym, iż zostałam nominowana do ONE LOVELY BLOG AWARDS przez Elę ''Ellę'' Chróścicką :) Bardzo ci za to dziękuję!
7 rzeczy o mnie:
- mieszkam w województwie śląskim, w Sosnowcu
- mam siostrę, Wiktorię
- od dziecka interesuję się śpiewem
- w przyszłości chcę zająć się czymś związanym z językiem angielskim, np. turystyką
- kilka miesięcy temu 'przerzuciłam' się na muzykę reggae
- uwielbiam grać w siatkówkę
- mam kompleksy związane z moim ciałem i wyglądem

16 nominowanych przeze mnie blogów:

Reguły przyznawania nagrody:
- podziękowania i link bloggera, który przyznał wam tę nagrodę
- skopiuj i wklej logo na swoim blogu
- napisz o sobie 7 rzeczy
- nominuj 16 innych cudownych bloggerów (nie można nominować bloggera, który przyznał wam nagrodę)
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

Zwykła notka będzie jutro! See ya, Paula :)

23 komentarze:

  1. O też mieszkam w sosnowcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, wcześniej nie zauważyłam tutaj swojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne możemy się obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuję za nominacje , oczywiście sie odwdzięczę( jutro dodam notkę ) ale czemu mają służyc te nominacje:D
    wybacz ale lubię wszystko wiedziec

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, luknę na te blogi, które podałaś :D



    Zapraszamy na bloga http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiście nie cierpię siatki xD

    U mnie nowa notka o Mirandzie Kerr, która została modelką miesiąca na moim blogu ;)
    Pisałam i zbierałam materiały na tą notkę długo więc mam nadzieję, że docenisz moją pracę i skomentujesz:)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/miranda-kerr.html
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. A to ty też masz 13 lat? o_0
    po zdjęciu wywnioskowałam, że z 15-16 sorry, że cię tak postarzyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. ogólnie to ja ślepotka jestem więc mogłam przeoczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie:). jednak nie będę chyba przeciągać tej zabawy, ponieważ nie wpisuje się w tematykę mojego bloga;). Też lubię reggae!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam już 14 skończone xD

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem, ale nie umialam nienominowac twojego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak u ciebie miiłooo! <3

    pozdrawiam ;)

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń