poniedziałek, 11 lipca 2011

I like it!

Siemka, siemka, siemka! Ależ tryskam energią, nawet sobie tego nie wyobrażacie! Wszystko zaczyna się jak najbardziej układać, dokładnie tak, jak sobie kiedyś wymarzyłam :) Przepraszam, że nie napisałam do was wczoraj, aczkolwiek blogspot nie chciał mi się włączyć... Co chwilę wyskakiwał jakiś błąd, a kiedy wszystko już było w porządku, to była godzina 22:30, więc stwierdziłam, że nie będę pisać o tej godzinie. Już nadrabiam straty!

Jak spędziłam wczorajszy dzień? Bardzo miło <3 Jak w sobotę, byłam na pogorii z O, gdzie spotkałyśmy zajekur*abistych chłopców <3 Mieli około 15, 16 lat. Przynajmniej na moje oko :) Swoim łobuzerskim uśmiechem oraz spojrzeniem przyciągnął mnie jeden z nich; zdecydowanie przystojny :) Szkoda, że nie zagadałyśmy - potem żałowałyśmy tego przez cały wieczór :D Mam jedno moje zdjęcie z pogo, ale nie chce mi się szukać kabla do aparatu... Zobaczycie je kiedy indziej :)

Dzisiejszy dzień spędziłam ponownie w towarzystwie O, której niesamowicie dziękuję, że jeszcze ze mną wytrzymuje :D Od rana siedziałam u niej w ogródku opalając się i słuchając muzyki. Za długo nie poleżałyśmy, gdyż nadeszły ciemne chmury, więc wolałyśmy się zebrać do domu, aby nas nie zmoczyło ; P Od razu weszłyśmy na komputer i szukałyśmy dobrych horrorów. Oglądnęłyśmy Krzyk 4, o którym zaraz coś napiszę oraz początek Potomstwa :) A więc; czy ktoś z was oglądał Krzyk 4? Moim zdaniem film wcale nie jest straszny lecz obrzydzający. Dużo krwi, a niekiedy nawet wnętrzności człowieka, ale na mnie nie robi to jakiegoś wielkiego wrażenia ;) Ogólnie cały czas się śmiałyśmy z tych wszystkich sytuacji tam przedstawionych, najlepsze były przekleństwa :D Drugi film, który oglądałyśmy był o kanibalach w nadmorskim mieście. Początek strasznie obrzydzający, dużo więcej krwi niż w Krzyku, aczkolwiek wydaje się nudny... Postanowiłyśmy, że przy najbliższej okazji idziemy z ekipą do kina na jakiś horror :D O ile nas wpuszczą, oczywiście.

Reszta dnia spędzona na dworze, ale były straszne nudy. Pogadałyśmy z K, i jak zwykle mam rację :) O wie o co chodzi i to baaardzo dobrze! Plany na jutro są, a mianowicie pogoria po połduniu. Być może znowu spotkamy tych kolesi :) Z rana natomiast idę chyba do O poopalać się i popływać troszkę w basenie ;> Mam nadzieję, że pogoda dopisze! Lecę coś pooglądać, bo mi się nudzi... Miłego wieczoru!

PS Znacie jakieś skuteczne sposoby na szybkie zgubienie paru kilogramów?

See ya, Paula :)

28 komentarzy:

  1. nie gub szybko kg bo to wróci z nawiązką.

    zacznij biegać i jedz małych 5 posiłków i dużo dużo dużo wody pij i schudniesz!:) ja tak schudłam 5-6 kg w miesiąc niecały 2 lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM ENRIQUE !!! :D to mój mąż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubionym sposobem na szybkie zrzucenie kilogramów jest taniec z fragmentami aerobiku. Co wieczór włączam głośno muzykę i tańczę, jak nie w domu, to na dworze, gdzie bynajmniej jest dopływ świeżego powietrza, a jak pójdę na podwórko za dom, to nikt mnie nie widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam takiego sposobu, ale jeśli Ty poznasz to daj mi znac!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Unikać słodyczy, pić dużo wody (niegazowanej!), no i ruch. To podstawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chce właśnie zgrubnąć ;D
    Uwielbiam piosenki Enrique <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze można po prostu ćwiczyć. Jest taka seria "Chcę mieć takie...", widziałam raz kawałek "Chcę mieć takie pośladki" i muszę powiedzieć, że ćwiczenia są wspaniałe, po jednym zrobieniu wszystkich ćwiczeń o których ta babka opowiada już widziałam efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie radzę zrzucać "na szybko".. :).
    Hm, piosenka kojarzy mi się z wakacjami 2010!
    Szkoda, że nie zagadałaś do tego chłopaka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo tańczę i przy okazji ćwieczę ;p
    To , mój sposób na dobrą kondycję ;p
    Bo chudnąć to nie mam z czego ;)
    Ale ty też nie , ale nie mam już siły wam tego tłumaczyć ! ; /
    Eh... : *

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za przemiły komentarz:*

    ja horrorow nie ogladam bo spac nie mogę heh

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.dieta.pl/grupy_wsparcia/kultura-fizyczna/2470-linki-do-filmow-z-cwiczeniami.html

    Tam masz linki do serii Tamilee Webb "Chcę mieć takie...", osobiście ściągałam z chomikuj, ale tamte linki również powinny działać.

    ~ Zazulkaa - to witaj w klubie ;) Ale trzeba przyznać, że przy takim tańcu i tak się gubi kilogramy :D


    Pozdrawiam i powodzenia w ćwiczeniach :*

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję:)

    to nie jest dobry pomysł. nie szkoda Ci stracić połowę włosów i mieć jojo? moja koleżanka po miesiącu takiego jedzenia i później rzuceniu biegania i diety wyglądała jak snorlax o.o

    zrób tak - 5 posiłków dziennie ale wielkości garści - bo taką wielkość ma Twój żołądek
    1.śniadanie
    jakieś białko + węglowodan + warzywo (witaminki!)
    2. owoc/warzywko
    3. tak jak na śniadanie, unikaj panierek i dużej ilości tłuszczu.
    4. owoc/warzywko
    5. białko+warzywko

    w 5 posiłku nie ma węglowodanów, żebyś była czysta i żeby Ci się nie odłożyły :)
    a musisz jeść je bo one wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej, jak nie bedziesz ich jeść to tylko umięśnisz tłuszcz.

    lepiej nie co wolniej a zdrowo:) 5 razy dziennie pomaga i bieganie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. aa no to fajnie :)
    i super piosenka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma za co:) daj znać jak zauważysz efekty:)

    powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. No filmy to dobry pomysł. Ostatnio zastanawiałam się nad rozpoczęciem od nowa oglądać trzy serie serialu "Przygody Merlina" - jeśli nie oglądałaś to gorąco polecam! :D

    Dzisiaj na szczęście świeci słońce, choć nie jest za ciepło, ale w każdym razie siedziałam już cały ranek na dworze, zaraz znowu lecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie ściągnełam : "luzacy " i "wieczór kawalerski 2 "

    OdpowiedzUsuń
  17. Często się żałuje czegoś ,czego się nie zrobiło xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Łoo, jaka długa notka :) ;) sposoby na kilogramy? Duzo sportu i zdrowe jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog ;) - obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. mój jedyny sposób to duża aktywność fizyczna :D
    PS. Zapraszam Cię do mnie na nowy post - recenzja. I zachęcam do wzięcia udziału w ankiecie, która jest mi bardzo potrzebna :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hi, I like your blog!
    follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam sobie Alicje w krainie czarów. Uwielbiam ten film i mogłabym go oglądać w nieskończoność :).Szczególnie podoba mi sie tam rola Johnego Deppa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię pogo ;D

    Zapraszam:
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.zdradzila.pl?id=dmfcpa

    OdpowiedzUsuń
  25. hm,... ja używałam AquaSlimu (nie robiąc tu oczywiście żadnej reklamy) muszę przyznać że w moim przypadku znacznie ograniczył spożywanie posiłków, do tego jakiś aerobic albo basen/jezioro i efekt murowany :D

    OdpowiedzUsuń