piątek, 8 lipca 2011

Hold it against me.

Cześć :) Postaram się wam streścić na szybko mój dzień, gdyż było ciekawie :)

Wstałam o 9:30 i o dziwo byłam wyspana (przebudzałam się w nocy z 3 razy)! O 11:00 byłam umówiona z M i chłopakami. Było bardzo sympatycznie, chętnie spędzałabym tak każdy dzień :) Po jakiś 2 godzinach siedzenia na tak zwanym zakręcie oraz klatce poszłam z M na autobus. Nie chciało mi się wracać samej taki kawał drogi ;)

Wieczorkiem poszłam zobaczyć się z O, która wreszcie wróciła. Wiesz, jak mi ciebie brakowało? Pogadałyśmy o wielu ważnych dla mnie sprawach, za co ci strasznie dziękuję! Z tego co wiem, to następne wakacje mam zaplanowane i mam nadzieję, że plany wypalą :)

O ile jutro będzie pogoda, wybieram się na pogorię z O <3 W poniedziałek natomiast czeka mnie basen z najlepszymi ludźmi ever! Nie mogę się doczekać :) W komentarzach pod tą notką możecie zadawać pytania! Nie ma ograniczeń, więc zaszalejcie - odpowiem na każde, byle nie jakieś zboczone :) Mam dla was również nowiutki cover, który nagrałam dziś. Z góry przepraszam za ucięcie pod koniec, ale widocznie zabrakło miejsca na dalszą część piosenki, która trwała jeszcze kilka sekund, więc dużo nie straciliście :) Mam nadzieję, że się spodoba!


See ya, Paula :)

23 komentarze:

  1. nie wiedzialam ze spiewasz!:)

    z chęcią jutro posłucham cover'u jak zdobede głosniki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No w sumie tak nie dostane sie na studia zwiazane z modą to na fryzjerkę bym poszła :)

    Wow cudownie śpiewasz ♥
    Podoba mi sie bardzo :)Nagraj jeszcze jakieś filmiki ze śpiewem bo mi sie strasznie podoba ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bajdzio łaadnie zaśpiewałaś . <3
    jedzcie na pogo ! jedzcie . <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wspaniały głos, śpiewaj jak najwięcej, a masz dużą szansę odnieść jakiś sukces. :)
    Mogłabyś spróbować zaśpiewać piosenkę Seleny Gomez "Ghost of you"? Nie jestem jej fanką, ale uważam, że z Twoim głosem mogłabyś całkiem nieźle sobie z nią poradzić :)
    Powodzenia w dalszym śpiewaniu, życzę dużych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To życze jutro udanej pogody i zabawy ;D
    Masz śliczny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie moge posłuchać, kurde no -.-'
    dzięki, nawzajem !.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki kocie <33
    a próbowałaś chociaż przerabiac ?.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny głos i kocham ta piosenkę ;D
    jezeli chcesz możemy się poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O to fajnie :)
    Już sie nie mogę doczekać ♥
    Też ostatnio myślałam o śpiewaniu ale nie mogłam sie zdecydowac na piosenke więc nie nagrałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz na moim blogu :*
    Jestem wręcz pewna, że śpiewanie, przyniesie Ci korzyści, bo masz do tego talent. Jak widać, rośnie nam nowa gwiazda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedźcie ;**
    śLicZniE !<333

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac,że wakacje są super!:D

    Ale ty pięknie śpiewasz!;o
    Woooooow.Cudnie!o.O
    masz talent!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ciekawy wokal :)
    Tylko czasami śpiewasz przez nos, wiesz? Ale to łatwo zmienić. Mała rada: zaśpiewaj kiedyś zatykając sobie nos. Wtedy otwiera Ci się gardło i śpiewasz z przepony:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ale slicznie spiewasz!. jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie zaśpiewałaś ta piosenkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne nagranie, aczkolwiek już chyba śpiewałaś "Never let you go"? :)
    Twój ulubiony przedmiot ( rzecz ; > ) ??
    Co cię skłoniło do założenia bloga ? ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że narazie nie mogę posłuchać:<

    OdpowiedzUsuń
  18. oo śpiwasz :D
    lubię tą piosenkę Britney !
    + zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz jeszcze dużo życia przed sobą, ważne, by nigdy nie porzucać swoich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam pojęcia co się z nim stało . :)
    Jak wracałam z Monią , to już go nie było także myślę , że ktoś przyjechał i go zabrał ! (;

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba twoje wykonanie, jedno z lepszych tej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale lepiej śpiewasz stay, zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie śpiewaaasz ! ♥

    OdpowiedzUsuń