piątek, 15 lipca 2011

Shut up!

Siemka! U mnie wszystko w jak najlepszym porządku, a u was?

Wczoraj wieczorem wzięłam się za siebie i postanowiłam przejść na dietę! Brzuszki, a6w, 5 małych posiłków dziennie, zero słodyczy, dużo wody. Być może nie jest to jakaś super dieta, ale nie chcę przechodzić na żadną proteinową bądź Bóg wie jaką jeszcze, gdyż nie chcę strasznie spaść z wagi. Jakieś 5 kg by mi w zupełności wystarczyło :) Mam nadzieję, że uda mi się wytrzymać na niej jak najdłużej! Już dziś widzę postępy - moja siostra kupiła sobie pączki w Auchan'ie, a ja jeszcze żadnego nie tknęłam :D To prawda, mam na nie wielką ochotę, kiedy obok nich przechodzę, ale tłumaczę sobie, że jeśli się chce, to się da! Boję się jedynie nadchodzącego weekendu, ponieważ wyjeżdżam na wesele, a wiecie jak na nich jest. Wpychają ci wszystko co się da, a człowiek jak to człowiek - ulega ''pokusie''...

Dziś byłam właśnie w Auchan'ie i Plejadzie, aczkolwiek nic konkretnego mi się w oczy nie rzuciło. Upolowałam tylko nowe okularki, które zobaczycie prawdopodobnie na zdjęciach z wesela, o ile takowe będą :) Wreszcie zobaczę się z kuzynami, aaaa! Nie mogę się doczekać ;) Ze sklepów wróciłam niedawno, nogi chcą mi wejść nie powiem gdzie... Wyjeżdżam jutro około 12, 13, więc napiszę do was dopiero być może w poniedziałek, jeśli będę na siłach po 2 dniach balowania :) Lecę jeść tortillę (popełniam grzech, gdyż jestem na ''diecie'', ale od jednej tortilli dupa mi nie urośnie :D), a wy się trzymajcie!

36 komentarzy:

  1. oczywiście, że nie urośnie! :D

    powodzenia!:)

    uwielbiam tą piosenkę! i właśnie te stare BEP, brakuje mi ich w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie wytrzymała bez słodyczy :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ zapraszam , nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mhm . :* ja to nie wiem z czego ty chcesz schudnąć? haha . chyba z włosów na głowie. :)
    miłej imprezki rodzinnej . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe no oczywiście :)
    Fajna jest ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka bardzo i się podoba. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna piosenka ;)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna nuta ;).



    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też wszystko w porządku ;)
    Udanej zabawy na weselu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee tam,po co przechodzić na dietę,raz się żyje =)
    Piosenka mi się podoba : D
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.comDodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis.
    ♥ Zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytrwałości życzę ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj... jak ja dawno na weselu nie byłam xd ; O
    Świetny blog ! . : D
    Zapraszam do mnie ♥
    Obserwuję i liczę na to samo ! < 3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zobaczymy ile wytrzymasz ;>. ja tam umie wytrzymać bez słodyczy. A wodę prawie cały czas pije ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej . Czy tu lubisz justina biebera? twój napis na nagłówku.. :)
    Fajny blog, zostawiam komenatrz, a także dodaję się do obserwowanych i liczę na to samo : magicznypedzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. widze, że każdy przechodzi na diete ;]

    http://www.matkanadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. tapicera na teledysku - spoko :D hehe zapraszam do siebie na rozdanie jesli masz ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to powodzenia na diecie!
    Hm, ja do niedawna nie miałam pojęcia o istnieniu maści Benzacne:). Ale narazie używałam toniku i działa na mnie baardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. przepraszam pomyliło mi się z tamtym komentarzem mogłabyś go nie publikować ? dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o diete to ogranicz sobie kalorie np. każdego dnia zjadasz tyle i tyle kalori i nie musiz rezygnować ze słodyczy tylko ogranicz kalorię : ) Polecam picie slim coffee i jedzenie płatków owsianych to wstrzymuję głód ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominuje cie do One Lovely Blog Award.
    Wiecej informacji na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie.. :) ogolnie blog ma klimat :) pozdrawiam i zapraszam do sb :p http://drica-reilsown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. musiałam sie pomylić ;(
    bardzo przepraszam :)
    już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za koma.
    Obserwuję już oba blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a moze udostępisz swoje nagrania jak spiewasz?

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog,a nie powinnaś rezygnować z takich pyszności jak tortilla,nie przejmuję się tym,ale jem z umiarem ^^
    dodaję się do obserwatorów i do blogerra!
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. lakier zwykły to po prostu ten zwykły,a pękający wygląda tak ;
    http://i.pinger.pl/pgr340/8f7fb281001a86214e1763d3/
    :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie nie masz z czego chudnąć, ale i tak życzę wytrwałości w postanowieniu : )
    + obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń
  28. lubie piosenke;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny blog,dodaje do obserwatorów i licze na to samo ;].
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję, już wszystko w porządku:)

    OdpowiedzUsuń