sobota, 9 lipca 2011

More.

Witam wszystkich :) Jak wam minął dzień? Mnie baaardzo przyjemnie. Nie przeszkadzał mi nawet fakt, iż spałam tylko 4 godzinki (1:00-5:00) :) Po całym dzisiejszym dniu, powinnam była paść od momentu wejścia do pokoju, jednakże tak nie było, co mnie cieszy :D Teraz już wiem, na co mnie stać, jeśli chodzi o spanie, haha!

Po przebudzeniu już świeciło słońce, co oznaczało wypad na pogorię z O <3 Co prawda nie pojechałyśmy od rana, ale te 3, czy 4 godzinki również były dobre :) Przed wyjściem ogarnęłam cały dom i samą siebie, co by wyglądać na ludzi :D Mama O uważa, iż jesteśmy nierozłączne :) Miło słyszeć i fajnie wiedzieć, że to tak wygląda, o tak :) U O zjadłam pyszną zupę (pozdrawiam p. R, która robi dobre obiadki :D), pogadałyśmy sobie... Dzięki za wszystkie rady - już chyba wiem, co zrobię w wiadomej dla ciebie sprawy! :)

Na pogorii było świetnie! Od razu wpadłyśmy do wody, chlapiąc się nawzajem - niezbyt to lubię, chyba jak wszyscy :D Szkoda tylko, że naszych ziomków nie było, z nimi byłoby o niebo lepiej! Pływanie rowerkiem wodnym na plus! Jestem z siebie dumna, gdyż nie dałam się wrzucić do wody :D Wróciłyśmy po 19, więc tak jak pisałam u góry, byłyśmy tam jakieś 3,4 godzinki :) Mnie tyle wystarcza, ze względu na coraz bardziej dokuczające mi słońce, kiedy leżę na plaży. Też tak macie? Czasem myślę, że to oznaka starości :D Wyszłyśmy jeszcze na dwór, gdzie spotkałyśmy A, która się ze mną nie przywitała. W sumie to mnie to nie obchodzi, jej biznes, ale tak troszkę smutno po 6 latach wspólnie spędzanego czasu...

Jutro być może nocka u O. Mam nadzieję, że wypali! Horrory, pogaduszki o chłopakach :) Coś co lubię! W poniedziałek basen lub ogródek u O i opalanko <3 Będą fotki, oj będą :) Mogę wam to obiecać! Coś, czego nie mogę się doczekać? Zdecydowanie premiera ostatniej już części Harry'ego Potter'a, na którą wybieram się w gronie przyjaciół. A wy wybieracie się na nią? ;] Ogólnie wakacje mijają mi baardzo milutko :) Kocham poprawiającą się pogodę, która pozwala nam leżeć na basenie lub plaży!
+ Chyba zaczynam cię kochać... 


Właśnie, właśnie, właśnie! Chciałam was strasznie podziękować za bardzo miłe i wiele znaczące dla mnie słowa po obejrzeniu mojego coveru :) Postaram się poprawić we wszystkich złych rzeczach, które robię podczas śpiewania oraz obiecuję, że coverów będzie więcej! :) To tyle z mojej strony, dziękuję za uwagę! :)

See ya, Paula :)

18 komentarzy:

  1. To super ze bedzie wiecej :) mi sie strasznie podobało jak spiewasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dzisiaj nie lubię już słońca. hah . <3
    HORRORY. <3 no to jeśli nocka wypali , to życzę miłej nocki. haha . ; > :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście już czekam na kolejne covery:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bu , to słońce już szczerze powiedziawszy zaczyna mnie wkurzać . : D tak gorrrąco ..
    a woda chociaż była ciepła ? ;] bo ja miałam zimną . ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. no to do dzieła:)
    tylko proponuje zrobić Ci mniejsze kropeczki bo moje wyglądaja jak muchomor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam koniecznie obejrzec cover, ale mam awarie styczki, grhhh.... mam nadzieje, ze wieczorem, jak wroce, bedzie juz OK :) super, ze masz fajny nastroj, oby tak dlaej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, że wpadłaś, aby posłuchać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo , a twarz zamazałam bo chciałam pokazać tylko włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No chciałabym tylko jeszcze nie wiem co :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie tą piosenke :)
    Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Harry obowiązkowo !
    Życzę nadal dobrej pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O studentach na statku i przedstawieni ;D
    Ale strasznie fajny , własnie skończyłam go oglądac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma za co pieknie zaśpiewałaś Horrory i love heh ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. love love love
    follow me ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń