poniedziałek, 25 lipca 2011

Karuzela Cooltury.

Witam was gorąco (: U mnie gorąco; pakowanie w połowie skończone, ale i tak mam wrażenie, że czegoś zapomnę lub JUŻ zapomniałam... Boję się podróży, choć jedziemy pociągiem. Boję się jak tam będzie, choć zapowiada się wspaniale. Mimo tych dwóch rzeczy jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczona, bo wiem, że szykują się niezapomniane 2 tygodnie świetnej zabawy! To nic, że do walizki ledwo się mieszczę... Ciekawa jestem jak ja się spakuję pod koniec, jeśli coś tam kupię. To będzie hit moich wakacji. Od wczoraj mam wielką ochotę na czytanie, więc zajęłam się końcówką książki Stephenie Meyer, a następnie biorę się za nowo zakupioną książkę Tajemnica, którą zdobyłam dziś za niecałe 10:00 zł:
Siedemnastoletnia Iris, która od wczesnego dzieciństwa przeczuwa, że w jej związku z matką tkwi jakaś mroczna tajemnica, odkrywa, że jest jej klonem. Wstrząśnięta, bezradna, rozdarta między miłością i nienawiścią, wyrusza na poszukiwanie swojej tożsamości. Czy klon, kopia, ma szanse na autentyczne, własne życie? Czi Iris może oderwać się od matki-matrycy i stworzyć na nowo siebie niepowtarzalną? 
Książka z opisu nie wydaje się nudna, więc mam nadzieję, że pisząc jej recenzję dla was, będę mogła dać jej jak najwyższą ocenę! Przejdźmy do tematu:
W weekend w Świnoujściu odbyła się Karuzela Cooltury. Na festiwalu każdy mógł spotkać gwiazdy i z nimi porozmawiać. A było wiele okazji. A dokładniej - wiele gwiazd.
W weekend w Świnoujściu odbyła się Karuzela Cooltury. Na festiwalu każdy mógł spotkać gwiazdy i z nimi porozmawiać. A było wiele okazji. A dokładniej - wiele gwiazd.
Pojawiła się Patricia Kazadi.
Pojawiła się Patricia Kazadi.
Przemysław Saleta i Maciej Dowbor.
Przemysław Saleta i Maciej Dowbor. 
Rafał Kamiński.
Rafał Kamiński.
Tomasz Kammel.
Tomasz Kammel.
Anna Bosak, Beata Pawlikowska, Anna Mucha.
Anna Bosak, Beata Pawlikowska, Anna Mucha.
Jarosław Kuźniar i Marcin Meller.
Jarosław Kuźniar i Marcin Meller. 
Jarosław Kuźniar.
Jarosław Kuźniar.
Aleksandra Kwaśniewska.
Aleksandra Kwaśniewska. 

Nudno raczej nie było, aczkolwiek nie miałabym ochoty iść na taką imprezę. Wolałabym poznać osobiście Bas Tajpana, bądź Rihannę... A wybralibyście się na taką imprezę? Którą z gwiazd darzycie największą sympatią? 
Buźka, postaram się wpaść jutro!

15 komentarzy:

  1. zawsze jest tak że myśli się że czegoś się nie wzieło :)
    Pewnie że wybbrałabym się na taką imprezę ... mi się wydaje że Rihanna :D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz i nowa notka o pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych wakacji. Książka fajnie sie zapowiada :) Co do tych gwiazd to nie lubię żadnej z tych,no może Anne Muche,ale tylko za to,ze fajnie się ubiera. Ja jednak stawia na gwiazdy typu Rihanne,Katy Perry,Lady Gaga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe notki!
    byłabym wdzieczna jakbys polecała mojego bloga innym,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubie Lady Gagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ee,ja tam PRAWIE nikogo z polskich gwiazd nie uwielbiam tak jak zagranicznych ;]
    A książki nie czytałam hmm :p
    Kolonie?:D Faaaaajnie masz!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam mogłabym iść . :* I wziąć autografa od Ani Bosak . ;> :* O.o no książka ciekawa się wydaje. ja nie mam pojęcia co ja będę czytała . ;o haha .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmh .. "Tajemnica" może być mega wciągająca . :)
    moją faworytką jest S. Gomez , lubię też Emmę Roberts . <3
    no więc miłego wyjazdu! : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zawsze mam wrażenie ,że czegoś zapomniałam :)


    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszłabym, choćby po to by zobaczyć jak to wszystko wygląda "od kuchni" ;)
    Ja z idywidualności lubię Shakirę. O wiele większą sympatią darzę zagraniczne zespoły rockowe.;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu! :)

    u mnie nowa notka, a w niej najnowsza kolekcja victoria's secret :)
    jeśli masz czas sprawdź to :)
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hi darling! I dont understand anything unfortunately =( but i decide to leave a scar ! I'd glad you check out my blog and follow me! I follow back of course.
    xoxo
    from Italy.
    http://onemoreaddictioninmyworld.blogspot.com/

    http://onemoreaddictioninmyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tak jak ty....Wolałabym Riri. ; D

    + obserwuję, zapraszam do obserwowania mojego bloga.
    U mnie NOWA NOTKA hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. http://zalukaj.pl/polecony,873311/
    Darmowe seriale takie jak: Plotkara, 90210,życie na fali. Wszystkie odcinki. Serdecznie polecam:)

    http://zalukaj.pl/polecony,873311/
    Darmowe seriale takie jak: Plotkara, 90210,życie na fali. Wszystkie odcinki. Serdecznie polecam:)

    http://zalukaj.pl/polecony,873311/
    Darmowe seriale takie jak: Plotkara, 90210,życie na fali. Wszystkie odcinki. Serdecznie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za bardzo za polskimi gwiazdami...gdyby tak ze stanów...to by było coś! :D

    OdpowiedzUsuń