piątek, 22 lipca 2011

Gwiazdy i BlackBerry.

Cześć! Postanowiłam do was napisać po 3-dniowej przerwie,choć nie przyszło mi to z wielką chęcią... Ostatnio nic mi się szczególnie nie chce... Jestem jakaś zgaszona, typowo! Być może to przez pogodę, która denerwuje nie tylko mnie. Z tego co dobrze kojarzę, to mamy lipiec, prawda? Dlaczego w takim razie pogoda jest, jaka jest? Nie pojmuję tego psychicznie ani w żaden inny sposób jaki jest możliwy. Od wczoraj urządzam sobie maraton filmowy, przeważnie są to seriale lub ewentualnie horrory - o ile jest u mnie O. Dziś postanowiłam jednak nie oglądać już więcej horrorów, no chyba, że na jakiejś imprezie, czy coś... Mam przez to zrytą psychikę, jeśli mogę ją mieć jeszcze bardziej zrytą. Tyle u mnie, przejdźmy do tematu posta:

Większość was (ba, co ja mówię! wszyscy) zna ten model telefonu. Jest on reklamowany w niemal każdej obecnej reklamie Play! Widać, że gwiazdy za nim szaleją!
To, co zostało pomyślane jako narzędzie dla biznesmenów, przerodziło się w zabawkę bogatych i sławnych. Trudno sądzić, że ktoś, kto zarabia kilka milionów $ za film, chce czy musi imponować znajomym modelem telefonu, którego używa, ale jednak tak jest. Inaczej trudno uzasadnić popularność Blackberry - urządzenia umożliwiającego ściąganie i wysyłanie maili, przeglądanie stron internetowych, pisanie SMS-ów oraz oczywiście wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych.
Jedną z największych fanek Blackberry jest chyba Paris Hilton. Na setkach zdjęć pozuje, przypadkiem trzymając jeden z modeli przy uchu albo w dłoni.
Pamela Anderson bierze swoje Blackberry na jogging.
Nicole Richie, mimo że znana jest z upodobania do wielkich torebek, trzyma Blackberry w dłoni, obok kubka z kawą.
Jessica Biel pokazuje się z jednym z najnowszych modeli, w kolorze błękitnym.
Penelope Cruz sprawdza pocztę, leżąc na plaży z przyjaciółmi.
W zależności od modelu, Blackberry kosztuje między $150(około 450 zł) a $450 (około 1350 zł). W Polsce, telefony tej marki dostępne są u operatorów sieci komórkowych w cenie około 2400 zł (bez promocji). Na Allegro, używany model można kupić już za niecałe 300 zł.
Mnie osobiście model od razu przypadł do gustu i strasznie chciałabym być jego posiadaczką! Patrząc jednak na jego cenę, wolę poczekać, aż będzie kosztował nieco mniej.
A wy skusiłybyście się na jego kupno? Podoba wam się w ogóle taki model, czy wolicie zwykłe telefony? 

Trzymajcie się ciepło, wpadnę do was może jutro! 

29 komentarzy:

  1. mhm. miałam sobie taki kupić . :*
    no ale ja mam za długie pazury i nie umiem pisać na tej klawiaturze. : d więc sobie dałam spokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie !;-)
    już dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra szaleje na punkcie BlackBerry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom, masz rację. Dużo gwiazd prawie w ogóle nie rozstaje się z BlackBerry.

    Obserwuję i liczę, że zrobisz to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że czuję się nieco dziwna, ponieważ mnie taki model tel. w ogóle nie kręci, co więcej, po prostu mi się nie podoba :D Chociaż wiem, że moi znajomi za nimi szaleją. No nie wiem, ja jestem zadowolona z mojego najzwyczajniejszego Samsunga i jest dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także marzę o Black Berry, dla nie to telefon marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś BlackBerry nie kręci szczególnie. Zdecydowanie bardziej wolę Nokie N8, albo różowa Nokia C3. Ogólnie jestem fanką Nokii, (ciężkie i zazwyczaj grube telefony, niektórzy twierdzą, że cegły.) Choć sama jestem posiadaczką delikatnej białej Avili.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś BlackBerry szczególnie niekręci. Zdecydowanie bardziej wolę Nokie N8, Nokie C3 (dawniej szalałam na punkcie Nokii N95). Jestem ogólnie chyba fanką wszelkich modeli Nokii, uwielbiam je za ten ciężar, często grubość tel... Choć jestem posiadaczką białej i delikatnej Avili...

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz,chyba wolę być trochę inna i nie mieć tego telefonu! Po prostu nie przypadł mi do gustu. Oczywiście podoba mi się klawiatura,dlatego biorę podobny telefon Huawei U8300,ale wydaje mi się,że jest lepszy. Moja ciocia go ma i ma go jakoś od roku, i z klawaitury zdziera się materiał i ogólnie jest jakiś taki nie halo! Nie wiem czym wszyscy się tak jarają... ;p
    xewelina.blogspot.com
    sory za anonima,ale coś się dzieje z blogspotem i nie mogę się zalogować!

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się wydaje że przez ta pogode :)
    super wiazdy i ich telefony ;)
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się podoba blackberry, ale jakoś nie wiem czy chciałabym mieć akruat ten telefon..


    A na moim blogu pojawiła się już notka w, której można typować swoje ulubione modelki do tytułu "month model of August".
    Zglaszać swoje faworytki można tutaj: http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model-your-type.html
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ta pogoda jest masakryczna!
    oj tam ,ja chyba bym nie chciała miec BlackBerry czy jak to tam xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to bardzo miłe, dziękuję Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przesadzajmy, zaden luksus ten blackberry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. blacberry to prawie najlepsze co moze byc ;Ddla mnie to najwygodniejszy telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog ;) Mi też się bardzo podoba blackberry <33
    Zapraszam do mnie
    http://caly-twoj-swiat.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe nie pamiętam nazwy tego dania ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym miec takie cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. inspiruejsz sie kims jak prowadzisz blog?

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna pioseneczka:D jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**
    http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chce to mieć :P !
    Zapraszam do mnie ;]]

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi! I like this post so much, love Paris, she looks always stylish and original!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwykłe upięcia są bardzo kobiece i subtelne :) Co do pierwszej fryzury, pamiętam jak byłam mała i moja matka robiła mi taką, mówiła na to "kłos". Nienawidziłam jej, dopiero z czasem zaczęła mi się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jednak preferuję telefony marki NOKIA. Sprawdzone i niezawodne (rzucając o ścianę, można to sprawdzić. :D).

    OdpowiedzUsuń
  25. Nicole wyszła ślicznie :D
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń