niedziela, 3 lipca 2011

God is a girl.

Cześć! Co u was słychać? U mnie wszystko w jak najlepszym porządku :) Przepraszam was, że wczoraj nie napisałam, ale byłam zmęczona. Zasnęłam od razu, kiedy wpadłam do łóżka, czyli o jakiejś 21:30. Nadrabiałam chyba za dzień poprzedni, gdyż nie spałam do 2:00 po tym horrorze :D Jeszcze zostałam sama w pokoju, bo siostra oglądając z nami się tego zaczęła wieczorem bać i spała z mamą...

Byłam wczoraj na zdjęciach z E, które pokażę wam pod koniec notki :) Pierwszy raz od dłuższego czasu jestem z nich zadowolona! Zresztą, co wam będę opisywać; jak je zobaczycie, to sami ocenicie :) Wczorajszy dzień ogólnie spędziłam bardzo miło, za co ogromnie Ci dziękuję!

Dziś niestety pogoda popsuła mi moje plany, które zapowiadały się wyśmienicie :( Miałam się spotkać z M, którą ostatnio widziałam w środę i to z jakieś 3 godzinki! Caały dotychczas dzionek przesiedziałam w ciepłych ubraniach oglądając seriale i słuchając muzyki... Przynajmniej ona poprawia mi humor. Lecę coś porobić, bo mamusia się troszkę czepia, że cały dzień przy komputerze przesiedzę, hehe :) Do jutra! Macie zdjęcia + muzykę :)













Love ya'll,Paula :)

24 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia !. ;3
    a u mnie świeci słoneczko !. nareszcie <33
    u mnie ?. hmm.. sama nie wiem. tak jakoś sie ciesze, ze spędzam czas przed kompem ~> czyt. na moim kochanym blogerze <33 i pisze z wami ;3
    sprawia mi to ogromną radość XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. No zdjęcia fajne ; )
    A jaki horror ?.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziękuje za ten dzień , był wyśmienity .
    Fotki wyszły mi bardzo ładnie !; **
    Ale ja na tych fotkach ehh...
    już gorzej o wiele wiele gorzej ; /
    Ślicznotka moja .<33
    kc ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Te 2 zdjęcia jak siedzisz na trawie są fajne ;).
    Ja również siedzę w domku ubrana ciepło i słucham muzyki. Pogoda jest beznadziejna ;/.
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki ! :D
    A piosenka .. o ludzie jaka stara :D wspomnienia xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia.
    zapraszam do mnie.
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. poppy ;3: dziękuję! <3
    unusual flower ♥: paranormal activity :)
    Zazulkaa: ja ciebie też :*
    Alex: jasne <3
    LaFne: również poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idź ty chudzinko . <3 ;*
    śliczne zdj . :) grr. nie spotkałyśmy sie przez tą pogodę! ale nadrobimy to . :* LOVE YOU . ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tej czarnej kiecce:).

    OdpowiedzUsuń
  10. psychiczniexzakochana: no jasne, nadrabiamy dziś :) love yew too <3
    love.: 13 :)
    ola: dziękuuuuuuję :*
    Olivia: dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile zdjęć :)
    Ta piosenka jest stara, ale jara, jak to się mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog i bardzo ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam na mojego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetniee....moja fotogeniczna <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. http://raroika.blogspot.com/

    Zapraszam do moich konkursów, które są w lewym pasku mojego bloga.
    Dodaj do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za ten dzień !;**

    OdpowiedzUsuń
  16. również obserwuje. Dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Najmniejsza opcja, 40 g ;) w koncu próbka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję ;) kiedy mogę spodziewać się czegoś nowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne są te fotochy . < 333
    hehe , też mi się podobają . ^^ też musimy się kiedyś spotkać na sesyję . ; - *

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia.: )
    mam chyba takie same buty co Ty na zdjęciu chodzi mi o te czarne z kwiatem.: )

    OdpowiedzUsuń
  21. wow jakie cudne kwiaty wokol furtki! :D :D

    zapraszam na konkurs do mnie:* http://joannade.blogspot.com/2011/07/konkurs-wygraj-zote-serduszko.html?utm_source=BP_recent

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa stylizacje.
    Podoba mi się.
    Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń