środa, 29 czerwca 2011

Alejandro.

Cześć :) Jak wam minął dzisiejszy dzień? Macie jakieś plany na jutro? Mnie dzień minął baardzo miło, a plany na jutro mam, jak najbardziej :) Już wam wszystko opisuję:

Rano przebudziły mnie jakieś krzyki dochodzące z zewnątrz... Była chyba 4 nad ranem, więc nie powiem, że byłam troszkę zła. Jakaś laska krzyczała co chwilę 'Mateeeeeeuuuuuusz!' :D Miała już tak okropną chrypę, że to magia normalnie! W końcu jakoś usnęłam, włączyłam chyba telewizję, a że lecieli Kiepscy, to troszkę pooglądałam :) Lubię się pośmiać z ich dziwnych wymysłów i wiecznego bezrobocia Ferdka, a wy? Lubicie to oglądać?

Jakoś o 10:00 miałam autobus, którym wybrałam się na sielec ze względu na piękną pogodę :) Była też M ze Ś i reszta osób z osady i mojego osiedla. Fajnie było pomijając zimną wodę, do której byłam 2 razy wepchnięta przez Ś :D Myślałam, że będzie gorzej, gdyż nie przepadam za niektórymi osobami z osady, ale akurat ich nie było, więc spoko :)

Wróciłam godzinkę temu do domu - byłam na staropolance i zalanych. Co prawda wstępnie mieliśmy siedzieć na zajezdni, ale przyszedł R i zaproponował przejść się nad jeziorko. Nogi to mi chcą wejść nie powiem gdzie! Nałaziłam się za wszystkie czasy :) Ale warto było, jutro też będzie mega. Opiszę wam cały przebieg akcji, o ile będę na siłach! Lecę popisać na gadu, bo niestety nie mam tak podzielnej uwagi, aby pisać dla was i z kumplami :) Napiszę jutro!

Love ya'll, Paula :)

10 komentarzy:

  1. Fajny dzień ;) Kocham tę piosenkę ;* <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Kiepskich :P. A piosenka to na pewno hit;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja codziennie coś robię , nawet tak spontanicznie.
    Uwielbiam kiepskich ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna jest ta piosenka lady gagi

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Kiepscy . xD
    piosenka super . :)
    + zapraszamy do nas! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaaaardzo dziękuję za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no ekstra!

    a tak a pro po, uwielbiam ALEJANDRO LADY GAGI!


    Kochana zapraszam do obserwacji mojego bloga~!

    NA pewno uczynie to samo i zostane Twojąą followerką :D

    jak chcesz to zajrzyj na moja strone na facebooku FASHION PASSION, polub ją, i umiesc na mojej tablicy linka do swojego bloga jako milosniczka mody. strone na fb znajdziesz u mnie z boku po prawej stronie na blogu.

    OdpowiedzUsuń