wtorek, 28 czerwca 2011

Tell me something I don't know.

Dawno do was nie pisałam... Jak wam mijają wakacje? Wybieracie się gdzieś w najbliższym czasie? Ja w czwartek idę na Zajezdnię, także będzie się działo :) Podobno mają być jakieś %, ale raczej nie będę pić. Wydaje mi się, że to nie w moim stylu, haha! Przynajmniej spędzę dzień w miłym towarzystwie :*

Dzisiejszy dzień też mile spędzony. Pogoria co prawda nie wypaliła ze względu na co chwilę zmieniającą się pogodę. Wiedziałam jednak, że pod wieczór będzie przepięknie. Pogoda lubi robić nam psikusy, nie uważacie? Po południu zrobiłyśmy sobie z Olą mały maraton filmowy; oglądałyśmy tylko horrory. Jeden horror na dzień starczy, przynajmniej jak dla mnie :) Polecam Piłę 3D - mega efekty, ale nie oglądajcie tego w czasie jedzenia. Prawie zwróciłam obiad, hehe :)

Plany na jutro? Jeśli pogoda wypali, to jadę na sielec. Jeśli nie... no właśnie; co ja będę robić? Pewnie posiedzę w domu oglądając jakieś badziewne seriale, aby zabić nudę. Oby nie padało - wtedy przynajmniej posiedzę na dworze z dziewczynami lub wybiorę się na Zajezdnię :) No nic - nie będę planować. Wszystko okaże się jutro. Obiecuję, że jeśli wydarzy się coś ciekawego, to od razu do was napiszę! Poprawię się w pisaniu notek, haha :)

Zrobię sobie taką małą reklamę, co wy na to? :D Wczoraj założyłam sobie ponownie konto na youtube co wiąże się z nagraniem filmiku ;>
Co o nim sądzicie? Są to moje początki, aczkolwiek chciałabym w przyszłości robić coś w tym kierunku :) Lecę się odprężyć przeglądając inne blogi oraz oglądając seriale :) Na koniec tytułowa nutka:
Love ya'll, Paula :)

9 komentarzy:

  1. Pięknie zaśpiewałaś ;* . Masz śliczny głos <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Brr , nienawidzę horrorów . ;xx Są takie .. straszne ! :D
    +
    Kurkaa , nie chce mi się wczytać komentarz na YT , więc napiszę ci tutaj : masz zarąbisty , niesamowity i taki .. pnący się w górę głosik . ! < 3333 Tak dalej . : *

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mogę posłuchać, bo mam rozwalone głośniki -.-'
    ale na pewno, masz prześliczną barwę głosu ;**
    dobra już dobra, tylko błagam nie bij mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem:) Świetnie śpiewasz:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj a u mnie calutki dzień padało!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz warunki, leć na lekcje śpiewu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękny głos, ćwicz dziewczyno,ćwicz, a zajdziesz daleko i tego bardzo Ci życzę! <3

    OdpowiedzUsuń