piątek, 24 czerwca 2011

Party rock anthem.

Wakacje :) Jak czujecie się z myślą, iż nie trzeba wstawać o 6? Ja wyśmienicie! W środę byłam na pizzy z dziewczynami, co by jakoś rozpocząć je dobrze :) Powiem wam, że mimo czekania na pizzę i frytki ponad 1,5 godziny było świetnie. Każde wypowiedziane słowo kojarzyło nam się z czymś dziwnym i miałyśmy polew. Tak, tak - u mnie to norma :D 

Wczoraj była procesja na osiedlu z okazji Bożego Ciała. Byłam tylko na 2 stacjach, gdyż nie za dobrze się czułam. Mam nadzieję, że nie jesteś zła Madziu :* Dziś również obudził mnie męczący kaszel od 2 dni [?] także nie spałam sobie już o 8:40... Wczorajszy dzień spędziłam mile w towarzystwie Martusi, Julki, Kasi i Dawidka. Przejazdem był też u nas Patryk ;) 

Dziś na pizzę z czubkami najlepszymi na świecie! ♥ Jak będziemy znowu tak długo czekać, to idziemy po 2 pizzę gratis, haha! Wezmę ze sobą aparat, także dostaniecie kilka fotek :) Na dziś też mam dla was zdjęcia; jest ich troszkę, ale są one z mojego aparatu z zakończenia... Jest też kilka z wycieczki :D Dalej niecierpliwie czekam na zdjęcia od pani!




















Love ya'll, Paula :)

22 komentarze:

  1. Ja też trochę chora :( ech... xd
    Fajnie Ci się wakacje zaczynają.Dla mnie tak średnio ;p
    Śliczne fotki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki ^^ Szczególnie te na basenie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Te płaszczyki przeciwdeszczowe kojarza mi sie z teletubisiami ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. miłych wakacji! :)
    Dodajemy do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Katsuumi: tak, jak każdemu, kto nas mijał ;d
    Kasia15: jasne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom na pizzy było świetnie ;*
    kc was ! <3
    Oj.. biedna , oby ci przeszło ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna klasa. Ślicznie wyglądałaś:)
    Ja też byłam tylko na dwóch stacjach. Może dlatego, że ta druga znajdowała się tuż obok mojego domku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam naszą [ była ] klasę ! <3
    a jadę do cioci . grr . ; <

    OdpowiedzUsuń
  10. czy to jest w Zakopanym ? ;)
    zapraszam : upfliter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki.. No nie, nie trzeba wstawać już o 6, bo ja muszę wstawać o 5 :P.
    również obserwuję, dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  12. który ?. XDD
    o nie wiedziałam, że ty i marta chodziłyście do jednej klasy ;PP

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądałaś na zakończeniu :)) strój i koczek suuper! w ogóle wszytsko :))

    http://nothingbutchickens.blogspot.com/
    zapraszam do komentowania :)
    +dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na wzięcie udziału w KONKURSIE ! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. no.. ;PP
    tylko nie chce być zabita oO'
    oceniłabyś mojego bloga na dwóch stronach ?.
    -> http://najlepsze.blogi.pq.pl/?a=stats&u=poppy
    -> http://sblogi.pl/index.php?a=stats&u=poppy

    OdpowiedzUsuń
  16. to naszyjniki ;PP
    wejdę jak bd miała sprawne głośniki ;DD

    dzięki, kochana jesteś !. <33
    jak co to można głosować codziennie XDD

    OdpowiedzUsuń
  17. poppy ;3: aha xd wyglądały jak bransoletki, więc tak też napisałam :) ok :* nie ma za co <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :) naprawdę polecam Gnomeo i Julię :)

    OdpowiedzUsuń