poniedziałek, 13 czerwca 2011

Poniedziałek rano...

Chcę do was napisać, ale nie wiem o czym. Polubiłam opisywanie wam moich dni, moich problemów, moich radosnych chwil, wylewania tu łez i cieszenia się razem z wami. Sprawia mi to radość, a z uwagi na ciągle rosnącą liczbę obserwatorów kręci mnie to coraz bardziej :) Dlatego też postanowiłam do was napisać :) Jeszcze nie wiem, o czym ta notka będzie, ale to wyjdzie w praniu. Zastanawiam się nad moimi przemyśleniami, ale takimi rannymi.

Sprawa, o której wam tu wczoraj pisałam jest zamknięta. Postanowiłam dać sobie siana, gdyż w gronie znajomych mówił całkiem inaczej, niż mnie także nie mamy tu o czym gadać :) Przepraszam was serdecznie, ale kompletnie nie umiem zebrać myśli ostatnio. Może pod wieczór, coś wpadnie mi do głowy. Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. A nam sprawia radość czytanie twoich notek . ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwatorowie i radośc ,gdy jest ich coraz więcej! Skąd ja to znam...;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola . ^^: oj, dziękuję <3 już nie wiem ;d musiałabym sprawdzić, gdzie ja ci to pisałam :)
    Pretty Liar: mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tacy już są chłopcy ! Grr. :*
    Śliczny nagłówek ! :)

    OdpowiedzUsuń