wtorek, 14 czerwca 2011

Runaway.

Cześć :) Wpadłam powiedzieć wam tylko, jak minął mi dzisiejszy dzień i zaraz lecę szybciutko skorzystać z pogody :)

Lekcje, jak to lekcje - nawet lajtowe, gdyż oceny mamy już wystawione. Nie wiem kiedy dokładnie jest konferencja, dziś czy jutro? Się okaże :) Z ocen jestem zadowolona, teraz czekam tylko na długo oczekiwane przez wszystkich wakacje! Nie mogę się doczekać codziennego płaszczenia tyłka na basenie albo pogorii, codziennego spania do 12:00 (tak, Polak potrafi :D), bycia na dworze do 21:00. Wy też na to czekacie? Napiszcie, w jaki sposób macie zamiar spędzić te wakacje!

Czekam na pozytywną wiadomość, najbliżsi wiedzą o co chodzi :) Nie wiem, czy dobrze robię, ale nie szkodzi mi spróbować. W końcu mamy już praktycznie wakacje, więc luzik :) Przed chwilą zerknęłam na ankietę i powiem wam, iż jestem zaskoczona, gdyż większość osób chce czytać o moim nudnym życiu :) Ok, mi to tam pasuje, ponieważ nie muszę wymyślać jakiegoś bogatego słownictwa aby opisywać dane piosenki :D Chociaż w sumie tak się zastanawiam, czy nie założyć jeszcze jednego, trzeciego już bloga, w którym pisałabym teksty piosenek, chwyty gitarowe i wgl. Co wy na to?

Jutro lub w czwartek będę mieć zdjęcia od pani z wycieczki, także was nimi na pewno obsypię! Nie wiem o czym mogłabym wam jeszcze napisać, więc na dziś to koniec. Wszelkiego typu pytania proszę zadawać tu. Zapraszam was również na mojego photobloga :) Lecę się ogarnąć co by jakoś wyglądać, hehe :) Miłego dnia!
Love ya'll, Paula :)

3 komentarze:

  1. oceny to i ja mam dobre ^_^ pogoda również dopisuje ,ale nie chce mi się ruszac z domu xd może jakoś później gdzieś skoczę xd

    A masz moze jakies nuty na keyboard dla 'początkujących' ?XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaśka.: no na keyboardzie to ja nie gram, więc będzie z nimi ciężko, ale poszperam coś :)

    OdpowiedzUsuń