niedziela, 19 czerwca 2011

Historia pewnego dębu.

No witam :) Jak się życie toczy? Opowiem wam, co się działo na wczorajszej imprezie Bartka :) Jak to na każdej jego imprezie, oglądaliśmy kilka horrorów. Podeszłam do tego na luzie, aczkolwiek w nocy nie mogłam spać w ogóle :D Jednak takie coś wpływa na psychikę ludzką, powiem wam ;> Do teraz przypomina mi się Krwawa Marry  i ten filmik co niby jakaś babka została przez nią zaatakowana ; o Nigdy więcej czegoś takiego nie oglądam, dosłownie! Jakby tego wszystkiego było mało, to Ania przesłała mi dziś jakiś tam tekst i zdjęcia do tego. Nie chcę wam tego tu wklejać, uwierzcie :)

Dziś obudziłam się jakoś po 9, a i tak czułam niedosyt w związku ze spaniem. Z każdym dniem jestem coraz bardziej niewyspana... Już nie wiem o której mam się kłaść spać, choć wątpię, aby to cokolwiek zmieniło. Niekiedy chce mi się spać, a niekiedy potrafię siedzieć do 24 ze słuchawkami w uszach i niesamowitą energią :D  Od czego to zależy?

Zbliżają się wakacje, jakie macie na nie plany? Ja powiem szczerze, że mam zaplanowane 2 wyjazdy nad morze, a reszta to będzie spontan. Pewnie będziecie mnie mogli znaleźć na sielcu lub na pogorii z wariatami :) Już nie mogę się doczekać normalnie! Na chwilę obecną nie ma żadnej rzeczy, która mnie przygnębia. No, może oprócz dwóch: tymczasowej burzy i końca roku, który jest już w tą środę. Co do burzy, to nie boję się jej, ale siedzę sama w domu, a przypominają mi się te horrory... Na szczęście już wszystko mija :D Jeśli natomiast chodzi o koniec roku... to wolę się nie wypowiadać.

 Będzie mi strasznie brakowało Błażeja, Basi, Marty, Gabera, Mateusza, Moniki, Agaty, Gabki, Kaki, Natalii, Marysii, Maćka, Bartka, Darii, Wiktorii, Anii, Angeliki i Kamili! Nie wymieniłam tu Oli, ponieważ idę z nią do gimnazjum, także kontakty będziemy utrzymywać, o tak ;] Co do wszystkich wymienionych osób: mam nadzieję, że będziemy się spotykać chociaż raz na pół roku i że nie przejdziemy obok siebie bez głupiego 'cześć'. To wszystko nie zmienia faktu, że będę niemiłosiernie ryczała na zakończeniu, z czego może zrobić się mega problem, gdyż prowadzę imprezę... Trzymajcie kciuki, aby wszystko poszło, jak należy.

Tymczasem zostawiam was z dwoma filmikami, które być może przypadną wam do gustu :)

Przy tym kompletnie się poryczałam ; <
A tego słucham na co dzień :) 

Love ya'll, Paula :)

8 komentarzy:

  1. Ja tam mogę nie spać całą noc :d
    Krwawa Marry, muszę obejrzeć ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. też zrobiłam taki filmik i też z tą piosenką.
    Mi też smutno :(
    obym sie nie popłakała,bo również prowadzę wszystko prawie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. o , widzę , że lubisz Reggae :D

    Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm. ja też mam nadzieję , że będziemy utrzymywać kontakty ! Bd , mi Ciebie brakować . <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu , nienawidzę takich filmów .. Brr . ; D Potrafią mi się przypominać po dłuższym czasie . : /

    OdpowiedzUsuń
  6. Madelajna .: kocham! ; o <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dam rady bez was :(
    Boże ten filmik mnie dobija tak przy nim rycze , że łoo . ;(
    nie wyrabiam za szybko zleciało . Obiecaj , że kontakty utrzymamy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazulkaa: obiecuję, obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń