poniedziałek, 20 czerwca 2011

Give me everything.

Co by zacząć jakoś mile, chciałam wam życzyć udanych, pogodnych i ciepłych wakacji, bo praktycznie wszyscy je już mamy! :)

Weszłam tu skomentować blogi, ale w związku z końcem ankiety postanowiłam do was napisać. Większość osób wybrało opcję 'o moim życiu' z czego się ogromnie cieszę, gdyż, jak już pisałam w którejś z dawniejszych notek nie będzie mi to sprawiało żadnego kłopotu :) Lubię opisywać swoje codzienne zmagania z losem bądź co się u mnie dzieje choć przyznam, iż często potrafię siedzieć ponad pół godziny nad klawiaturą nie wiedząc, co napisać. Też tak macie? 

Byłam dziś w sklepie z mamą w celu kupienia jakiejś sukienki na zakończenie roku szkolnego. Połowy udane, przynajmniej ja jestem z nich zadowolona :) Niestety nie mogę wam wrzucić zdjęcia, gdyż padł mi aparat, a zanim się naładuje miną wieki... Pokażę wam przy najbliższej okazji, która być może będzie w środę, o ile ktoś będzie miał ochotę zrobić mi zdjęcie ;) Na wszelki wypadek wezmę mój, co by porobić jakieś foty klasowe z laskami lub chłopakami :) 

Dziś śpiewałam dla pani w klasie, aby zobaczyła jak mi wychodzi ta piosenka, którą będę prezentować na zakończeniu... Ciężko widzę moją klasę, a przynajmniej niektóre osoby no i siebie oczywiście :D Już dziś kilka się poryczało... Ale jakby nie patrzeć będziemy się jeszcze widywać, więc świat się nie kończy :) Tak wiem, kilka notek temu pisałam co innego, gdyż miałam depresję, ale teraz przesłuchuję piosenki z najnowszej płyty Jennifer Lopez i to one sprawiają, iż się uśmiecham i nie myślę o tych najgorszych chwilach, które mogą mnie dopaść. 

Lecę oglądać zaległe odcinki Prosto w Serce opychając się chipsami :D Tak wiem, bardziej gruba to ja już chyba nie mogę być... Miłego wieczoru!

Love ya'll, Paula :)

9 komentarzy:

  1. Nie jesteś wcale gruba . ; >
    Ja nie mogę jeść chipsów, bo mi niedobrze. haha . ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa no tańczą, zapoznają się ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa i dzięki za " Warto zajrzeć " ; ) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gruba ? Ty ? Dobry żart !
    Czekam na fotkę sukienki :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z psychiczniexzakochana . Wcale nie jesteś gruba ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. już dodałam notkę z odpowiedziami ;DD
    http://officalblogpoppy.blogspot.com/2011/06/answers.html

    ty o gruba ?. no nie wiem z jakie strony, przesadzasz <33

    OdpowiedzUsuń
  7. unusual flower ♥: ależ nie ma za co :*
    xDOoOllyx: tak, ja ;d
    poppy ;3: zaraz luknę <3

    OdpowiedzUsuń