niedziela, 5 czerwca 2011

Banery.

Co u mnie ciekawego? Wiele rzeczy! Chcę wam to wszystko opisać, ale spróbuję w skrócie ponieważ nie mam zbyt wiele czasu :) Wakacje za 17 dni. Generalnie powinien być już mega luz jednak w naszej szkole jest inaczej. Co chwilę ktoś wymyśli jakiś sprawdzian, czy kartkówkę, aby nas tylko dobić na koniec. Moim zdaniem lekka przesada, ale ok. I tak nie myślę w szkole trzeźwo - głównym tematem do ewentualnych rozmyślań są wakacje. Macie już jakieś plany na te 2 miesiące luzu, wstawania o 10, opalania się, wyjazdów w egzotyczne kraje i robienia czego tylko sobie zażyczycie? Ja generalnie mam i nawet wam poowiem :) Końcówkę czerwca spędzę na basenach, bynajmniej tak mi się wydaje. Cały lipiec baseny, pogoria, baseny, pogoria i nocki z Olą pod namiotami :) Pod koniec lipca wyjeżdżam natomiast na Oazę z Martusią. Musi być mega, prawda? <3 Kiedy przyjadę z Oazy to mam jakieś 4-5 dni na ogarnięcie siebie i ciuchów i jadę z rodzicami i znajomymi nad morze. W tym roku tak skromnie, ale mamy mieć remont, więc rodzice wolą oszczędzać. Nie mogę się doczekać, kiedy na Święta Bożego Narodzenia siądę sobie w nowiutkim pokoju :) 

Z polskiego mam piątkę na koniec, także jestem przeszczęśliwa! Dopięłam swego i nie powiem, że bardzo mi to pasuje :) We wtorek muszę tylko zdać książki, toteż dlatego ta dzisiejsza notka będzie w skrócie, o ile uda mi się nie rozpisać za bardzo, hehe! Do pełnych 2000 stron zostało mi 100. Gdybym jednak wyrobiła się z całą książką, miałabym więcej :) 

Weekend spędziłam wyśmienicie! Nie ma to jak nocka 2-dniowa u Oli :) Pierwszy dzień był spontaniczny, przez co trafiłyśmy do pogorii.Miałyśmy niby jechać do plejady, ale nie było autobusów blisko danej godziny, więc poszłyśmy pod szkołę na autobus do Dąbrowy. Wypad był udany - zakup bluzki i szortów jeansowych, o jakich zawsze marzyłam :) Szortów na zdjęciach nie mam, przynajmniej tak mi się wydaje, ale za to zobaczycie sukienkę, którą kupi mi mamuśka. Jest prześliczna, zakochałam się w niej od razu :) Wycieczka już za niecałe 3 dni, także możecie sobie wyobrazić, jak tryskam energią! Przed wycieczką nocuje u mnie Ola. Zastanawiam się, jak my wstaniemy, skoro nie umiałyśmy wstać o 8:30 (chciałabym oświadczyć, iż zbiórkę mamy o 6:45). Jakoś trzeba będzie, w końcu czego się w życiu nie robiło :D 

Jak przyjedziemy, to będzie jeszcze tydzień nauki, z czego na większości lekcji będą nam robić próby na zakończenie. Ech, nie umiem sobie wyobrazić, że to już koniec. Tak niedawno zaczynaliśmy naukę w tej szkole, a tu już trzeba ją opuścić. Spróbuję nie płakać na pożegnaniu z racji, iż prowadzę imprezę, ale będzie trudno... To chyba tyle z nowinek, jakie chciałam wam przekazać. Gdyby wydarzyło się coś ważnego, spróbuję wam to streścić :) Teraz fotki na zakończenie:
 Tak mnie na wspomnienia wzięło :)
 Konkursowe, ale nie wysłałam tego :)





 To te sukienki, o których była mowa w tekście :) Prawda, że słodkie?



 O, tą bluzkę kupiłam :)


Przepraszam, że dodaję ponownie tę samą muzykę, ale przypadła mi do gustu.
LOVE YA'LL, Paula :)

11 komentarzy:

  1. jesteś podobna do takiej dziewczyny z Hotel52 hahaha :D
    nie no o.o
    ogl. fajnie masz !:D
    Jak mówisz ,że w tym roku tak skromnie to gdzie zazwyczaj wyjeżdżałaś z rodzicami ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaśka.: do jakiej? ;d Turcja, Tunezja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej , przecież nam też będzie Was brakowało w szkole! Będzie wtedy taka nijaka... ;<
    Super ta bluzeczka. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. `. Śliczna notka . <3 taaak ! na Oazie bd , meega ! :* Cudne sukienki . ; * :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaw egzotyczne kraje i wpadaj na Islandie <33 ;> Ps. koleżance byłoby ładnie w wyprostowanych włoskach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli lubisz przeglądać blogi powiązane z modą- zapraszam:
    www.patiness.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola . ^^: no mam nadzieję! ;d my też będziemy za wami tęsknić ;< dziękuję <3
    pysiam122: chciałabym kochana, chciała <3 ok, powtórzę jej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;D i śliczne są te sukienki

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i fajne zdjęcia ;)

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń