czwartek, 30 czerwca 2011

The black pearl.

Czeeść :) Dziś czwartek. Tak, musiałam spojrzeć do kalendarza, bo pewnie jak większość z was nie orientuję się w dniach, kiedy mamy wakacje. Dzisiejszy dzień spędziłam ogólnie bardzo miło i śmiesznie :) Przydałoby się więcej takich dni, jednak za często to do was wpadać nie będę chłopcy, o nie!

Od rana było pod chmurką, aczkolwiek myślałam, że będzie o wiele zimniej. Pomyliłam się, gdyż było ciepło. Wręcz duszno... Kiedy przyszłam na Zajkę, byłam cała mokra, bo nadałyśmy takie tempo z O, że nie uwierzycie :) Przynajmniej było śmiesznie: idziemy z O koło myjni aut i gadamy o nałogach. (myślcie sobie co chcecie :D) Ja jej coś mówię o tym, że koledzy dużo wydają na różne rzeczy, których ja bym się nie tknęła, a ona do mnie że nie musi wydawać kasy, bo przychodzi do mnie codziennie i ma śmiech za darmo :D No powiedzcie, jak można nie kochać takiej wspaniałej osóbki?

U chłopaków było fajnie, na prawdę. To nic, że R grał co chwilę w CS'a :D Była butelka, horrory (co prawda nie obejrzane do końca, ale były!) i wiele innych momentów, które są warte zapamiętania :) Powtórzyłabym to z miłą chęcią. W takim gronie, jakie dziś było :) A wy jak spędziłyście dzisiejszy dzień?

Plany na jutro? Jeśli pogoda wypali, to idę nad jeziorko z O, R i może K. Jeśli natomiast będzie padało, to posiedzę w domu z kubkiem herbaty, bo coś mnie boli gardło i masą serialów oraz filmów. Ewentualnie pójdę do O :) Kurcze, ale u mnie leje teraz -.- A u was? Pogoda się sprawdza, strasznie leje... W nocy ma być nawet burza, co nie wiem jak przeżyję. Pewnie włączę telewizję lub posłucham muzyki, co jest bezpieczniejszym rozwiązaniem :)

Love ya'll, Paula :)

7 komentarzy:

  1. Ja się gubię już w dniach, dla mnie codziennie jest piątek! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak pogoda wypali, to ja nie mam nic przeciwko. Idziemy ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah , no u mnie także leje Paula . :)
    Ach.. robi się ciekawie z R . <3 haha . :***

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo jak ty, nigdy nie pilnuje jaki jest dzień tygodnia w wakacje ;PP
    dziękuję w jej imieniu ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, ze u Ciebie nadal piękna pogoda, bo u mnie... lepiej nie wspominać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. psychiczniexzakochana: wiesz dobrze, czego się obawiam, skarbie, prawda? :)
    poppy ;3: nie ma za co :)
    Pretty Liar: no właśnie się popsuła. dziś praktycznie calutki dzień lało!

    OdpowiedzUsuń